Parex banka - Bez maz vai zagle...
Savai American express blue kartei biju pazaudeejusi pinkodu.
Gāju uz banku, lai maniitu karti( tas maksaa 12 ls, bet citu variantu nav.), uzrakstiiju iesniegumu, man atdeva karti un paskaidroja, ka jaunaa karte buus gatava triis darba dienu laikaa, bet pagaidaam es savu karti varu izmantot veikalos kur nevajag noraadiit pinkodu, vai arii lai iznjemtu naudu bankaa.( tas maksaa 3% no iznjemammaas summas)
labi.
Naakamajaa dienaa dodos uz Maximu, lai nopirktu sho to eedamu.
Iedodu savu karti, bet nekas nenostraadaa un paardeveeja konsulteejaas ar savaam koleegeem klusi un kaut kam zvana . Atnaak apsargs.
Izraadaas, ka kases ekraanaa ir paraadiijies - "atnjemiet karti".
Labi, ka man bija liidzi pase un es vareeju pieraadiit ka karte ir ar manu vaardu... savaadaak situaacija vareeja izraadiities arii nepatiikamaaka.
Mani palaiz valjaa un es bez pirkumiem protams visu acu skatienu pavadiita dodos uz banku.
Izstaastu kas notika, meitene paskataas datoraa un saka( vinjai nezkapeec tas likaas smiekliigi)- ak jaa, juusu karte ir izgatavota, tāpēc kartei esot mainiits statuss.
Bet es jauno karti vareeshu sanjemt tikai varbuut pirmdien, ja vinjiem kaut kas nenotiks.
lai gan ieprieksh man staastiija ka karti varu izmantot, un vinja nederiiga kljuus tikai tad kad atdoshu vinju bankaa...ziniet - nepatiikami...
Комментарии (5)
nevajadzēja pazaudēt kodu, nebūtu problēmu!
Vispār kods ir jāiemācāas no galvas :)
oi, oi, oi, cik te gudras dāmas! Man arī ir gadījies aizmirst reti izmantojamas kartes kodu.Nu un???? Tapēc mani jāsoda vai jāuzklausa šitādas iedomīgas frāzes????
Tu raksti, kaa mazs beerns, ja tu pasuuti jaunu karti, tad vajg ieprieks paruupeeties par to, lai buutu skaidra nauda liidzi.Nevis vainot bankas darbiniekus.Pati paraksta kartes lietoshanas liigumu un, ta suudzas pa 12ls.Vajdzeeja, ta nemt parastu larti.
nesaprotu es te dažus komentētājus, kaut kādas banālas "gudrības" tipa "Pati vainīga..." te raksta, tak iedziļinieties tēmā, nu, ja tante bankā teica, ka karti var izmantot, tad ko autorei vajadzēja darīt? Neticēt? Viņa jau iet uz banku informēt par situāciju un paprasīt informāciju. Viennozīmīgi kasjaks no bankas puses, jo acīmredzami nekompetents darbinieks paskaidroja, kaut ko ne to kā rezultātā kliente varēja arī iekulties lielākās nepatikšanās, ja nebūtu līdzi pase.