Citadele banka - Slikts serviss

Citadeles bankas klientu apkalpošana ir slikta, teikšu tā zinot ka man pietiek naudas līdzekļi kontā vēlos degvielas uzpildes stacijā norēķināties par degvielu no rīta ko diemžēl nevaru veikt jo man atsaka karti, zvanot uz banku no plkst 8niem rītā es nevaru banku sazvanīt plkst 9: 30 beidzot kāds man atbild un uz manu jautājumu pat neprot sniegt atbildi sauc visādas lietas par kurām es zinu jau sen un esmu pārliecināts ka no manas puses viss ir pareizi izdarīts, tātad arī bankas darbinieks sniedz atbildi lai izvairītos no jautājuma sakārtošanas par to ka man kontā esot mīnuss kgan aplikācijā un ibankā uzrāda ka nauda ir pietiekami tātad man ir jautājums vai Latvijā šādi ir daudzām bankāmbkpc ārzemēs tā nav un ko dara tie cilvēki ar augstāko izglītību ja pat neprot atbildēt uz jautājumu kas skar prīvatpersonu bankas darījumus, vai tiešām man ir jāsāk glabāt nauda ārzemju kontos tikai tpc ka šai valsts bankas darbībai nevar uzticēties, jo šobrīd esmu pārsteigts ka mana nauda pēc viņu datiem ir nozagta un to diemžēl ir izdarīJusi citadele banka.

11.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (1)

B Bez_vārds 11.07.2022

kā tad tu un ārzemju konti.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы