Citadele banka - Nekompetenti un nezinoši darbinieki
Sveiki, es mēģinu jau slēgt savu kontu banka citadele jau vairāk ka 5 mēnešus, jo katru reizi kad sazvanos man tiek dota cita informācija, pluss, kad pirmo reizi aizgāju uz tikšanos paša bankas filiāle, es uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos slēgt kontu un pārtraukt sadarbību, viņi šo iesniegumu bija aizmirsusi nodot. Labi, ka atkal piezvanīju lai pārbaudītu, līdz ar to nācās atkal iet un rakstīt iesniegumu un atkal zvanīties. Vienkārši briesmīga iestāde, neiesaku slēgt ar viņiem darījumus jo cilvēki, kas tur strādā neko nezin. Pēdējo reizi, kad biju galvenajā filiāle lai iesniegt jau trešo iesniegumu, sieviete zvanīja trīs dažādiem kolēģiem lai noskaidrotu ko viņai darīt... Nu kas tas par bērnudārzu. Pilnīgi atpalikusi iestāde.
Комментарии (10)
Man epopeja ar karti, izgatavoja un atsūtīja pavisam ar citām funkcijām nekā norādīju to pasūtot. Uzrakstīju e pastu un jautāju ko darīt, pasūtīt atkal jaunu? Pilnīga ignorēšana - sešas dienas pagāja nekādas atbildes...
Ну так ясно: банки, как и операторы кабельного телевидения будут всё делать лишь бы не отпустить клиентов. Не удивлюсь тому что и подобные жалобы тут просто удаляют. Порталу щедро платят за это...
Esmu gan SEB,Swed,Citadele klients, tāpēc ir iespēja salīdzināt. Uz doto momentu, Citadele ir visizdevīgākā banka Latvijā, tāpēc pārsvarā izmantoju tikai to. Pārej uz Swedbank, redzēsi, kur tārpi ziemo !
Nav sazvanāms +37167010000
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
nevar sazvanīt, jagaida 30 min, tad atslēdzās. pensionāram ka lai jūs sazvana, ja nav interneta, internetbankas, jūs pa veikaliem nestaigājet, ta noslēpušies, tā baidās, ka vairs pat piezvanīt nevar
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
nevar sazvanīt, jagaida 30 min, tad atslēdzās. pensionāram ka lai jūs sazvana, ja nav interneta, internetbankas, jūs pa veikaliem nestaigājet, ta noslēpušies, tā baidās, ka vairs pat piezvanīt nevar
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību