Citadele banka - Negodprātīga rīcība
Banka no savas puses maina līguma nosacījumus (samazina krājkonta procetu likmi) , bet klientam, sakarā ar izmaiņām, nedod iespēju atkāpties no līguma bez komisijas maksas. Neievēro tiesiskās paļāvības principu. Klientu apkalpošanas operatori sniedz dažādu informāciju, nav apmācīti. Solīja atzvanīt, bet nepilda solījumu. Strādā no varas porzīcijām. Ejiet ar līkumu citadeles bankai.
Комментарии (1)
Par kādu atkāpšānos no līguma iet runa? Nav īsti saprotams, jo Krājkontam nav sākuma un beigu termiņa. Ko Jūs gribat izdarīt? Pārskatīt naudu (tād daļu) no Krājkonta uz Norēķinu kontu, vai vispār slēgt Krājkontu, kā kontu.
Saskaņā ar līguma nosacījumiem:
4.2 Banka ir tiesīga vienpusējā kārtā grozīt procentu likmes par naudas līdzekļu atlikumu Krājkontā atbilstoši attiecīgās valūtas cenai naudas jeb finanšu tirgū, par to individuāli neinformējot Klientu, bet ievērojot nosacījumu, ka informācija par paredzētajiem grozījumiem saprātīgā termiņā pirms to spēkā stāšanās ir pieejama Bankas klientu apkalpošanas telpās un Bankas mājas lapā: www.citadele.lv.
4.3. Klients piekrīt un apņemas patstāvīgi sekot informācijai Bankas mājas lapā par procentu likmes apmēru, ko Banka maksā par Krājkonta atlikumu.
Tādad, kad tika paziņots, ka liekme samazināsies jums bija iespēja jau saulaicīgi vai nu slēgt kontu vai arī veikt naudas pārvedumu uz norēķinu kontu.
Krājkonts nav Termiņdepozīts, kur ir fiksēts termiņš, kura beigās Jūs varat lemt pagarināt vai nē ar jaunajām procentu likmēm.