www.sudzibas.lv Citadele Banka Necienīga attieksme

Citadele banka - Necienīga attieksme

Šodien 2023g. 10. Augusta’ bankas citadele telpās Sakāros ar necienīgu un nicinošu attieksmi no gaišmatainas (uzvārdu nezinu) operatores. Griežoties pēc beidzamā un vienīgā klienta banka’ ar jautājumu, kur un kāda’ veida’ var aktivizēt e-parakstu, saņēmu atbildi, ka vizītei pie viņas jāpiesākas pa telefonu Rinda’. Zvanot uz norādīto tālruni, man paskaidroja, ka pieteikties var tikai un vienīgi interneta’. Atkārtoti griežoties pie augstāk minētas operatores pēc 2 stundām, Rindas kārtība’, iespējams ar bankai neatbilstošu jautājumu, saņēmu nicinošu atbildi. Kas man tur nesaprotams, ja interneta’ viss skaidri izskaidrots. Kad mēģināju izskaidrot, kur saskaros ar problēmu, man paziņoja, ka tā nav bankas kompetence. Gribētos jautāt, kāpēc to nevarēja paskaidrot uzreiz, negaidot 2 stundas un kāpēc tik nicinoša attieksme pret klientu. Jebkura’ gadījumā, šajā banka’ pēc palīdzības vairs negriezīšos un apsveru iespēju bankas maiņai, ko iesaku arī šīs bankas klientiem.

10.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (3)

V Viktorija Viktorija 11.08.2023

Labi, ka ziņojat par ko tādu, cerams tas palīdzēs nevairot šādu attieksmi pret klientiem nākotnē. Diemžēl šī ir bieža problēma uz šodiendienu

S Saule pērkons Daugava 14.08.2023

Visās bankās ir ar iepriekšējo pierakstu. Šajā gadījumā citadeles bankai ar jūsu jautājumu nav nekāda sakara un savu jautājumu varējāt uzjautāt pa telefonu. Jums jāsaprot ka nevar vienkārši ņemt un zvanīt vai iet ar jebkādu jautājumu uz jebkuru vietu. Ieslēdziet galvu pirms zvanat un ejat kkur. E-parakstu jums izniedza pasu daļa un par E-parakstu atbild LVRTC.

E Egils Kupra 14.08.2023

Lai būtu nedaudz skaidrāks, banka’ beidzamo reizi bijis 6-7 gadi atpakaļ un par banku jauno kārtību nebiju informēts, jeb kura’ gadījumā vismaz publiski ar tādu informāciju nebiju sastapies. Otrs- banka’ griezos ne vienkārši savu iedomu pēc, bet iepriekš pēc ID kartes noformēšanas bankas aplikācija’ tika piedāvāts aktivizēt e-parakstu, tas mani arī pamudina’ja griezties banka’. Bet vispār, ja jūs būtu uzmanīgāks, jautājums ne par to, kas, kur griezies un ko nepareizi darījis, jautājums par attieksmi pret cilvēkiem. Ja es savas nezināšanas pēc esmu kaut ko darījis ne tā, tātad Jums ir tiesības ņirgāties? Diemžēl šī necilvēciska’ attieksme palikusi par ikdienas normu un mēs to pat nepamanām un tagad vēl pat aizstāvam. Nu tātad veiksmi Jums, tikai diez vai Jūs paši būsiet gatavi pieņemt tamlīdzīgu attieksmi pret sevi….

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы