Citadele banka - krapšanās

14.03.2014 veicu maksājumu no Anglijas konta uz savu Latvijas kontu, man tur bija nedaudz palicis naudas nebaltām dienām un piektdien bija tieši tāda diena,kad to naudiņu dikti vajadzēja, bērnam ēst vajadzēja nopirkt un samaksāt rēķinus. Kā jau parasti veicu international payment un pēc kādām 3-4 stundām naudai vajadzēja būt manā Citadeles bankas kontā, bet lidz 14:00 nauda vēl nebija kontā, tad nu zvaniju bankai un prasiju kas par lietu, man pateica,ka banka strādā lidz 18:00 un lai gaidot,ja tad nav nauda lai zvanot atkal, protams,ka nauda nebija arī tajos 18:00, zvaniju atkal, bet mani atšuva,lai gaidot. Arī šorit nauda nebija man pārskaitīta, veicu velvienu maksājumu no Anglijas konta, tas pusstundas laikā pārskaitijās, bet naudiņa ko skaitiju piektdien nebija. Zvaniju trešo reizi, sie man pasaka,ka maksajums kancelēts tajā pašā dienā kad naudu skaitiju, BET nauda man nav atgriezta, man atkal pateica gaidīt. Ko tad man tagad samierināties,ka stulbu bankas darbinieku dēļ man tagad mistiski pazuda 200eiro un samierināties?

M

Комментарии (2)

R Realists888 17.12.2014

Kāds sakars?! Ja tu pati nekorekti esi veikusi pārskaitījumu un norādījusi nekorekti kādu no norādītajām informācijām par saņēmēju vai kā t.ml. tad Bankai nav pamata apstiprināt ienākošo maksājumu !
Uzskatu, ka ir nepamatota sūdzība un vajag pašai būt uzmanīgākai.

M mandy 02.05.2015

viss bija kartība no manas puses, cepiens bija par to, ka viņi varēja uzreiz paskatīties, kas tur par problēmu un pateikt, nevis atšūt mani un likt gaidīt nākamo dienu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы