Cita Santehnika - Slikta apkalpošana
Ieraudzīju ss.lv sludinājumu, ka veikals Cita santehnika Gunāra Astras 8 pārdod galdu ar brāķi pa 10 eur! Zvanu, atbild sieviete. Izrādās, ka galds ir jau nopirkts, lai gan man liekās, ka tas tāds reklāmas triks uztaisīts, lai cilvēki piezvanītu, un pārdevēja varētu pastāstīt par citiem piedāvājumiem bet kur ir tā sāls. Kad sāku jautāt par citiem variantiem un cenām, atbilde skanēja sekojoša - Nu es taču nezinu visas cenas, brauciet un skatieties paši! Man protams bija atbildes reakcija ar jautājumu, kapēc man tiek atbildēts tādā tonī, jo esmu taču klients, kurš zvana un jautā par iespēju iegādāties preci jūsu veikalā! Pēc šīs atbildes, tonis nedaudz mainījās un nu pēkšņi attausās atmiņā arī kaut kādas cenas!
Es strādāju apkalpojošā sfērā un pret klientiem esmu maksimāli laipna, jo taču pati vēlos, lai arī pret mani tā izturās. Dots devējam, tā runā :)
Sūdzības rakstu tiešām reti, bet šī sieviete lika man noprast, ka mans zvans viņai ir apgrūtinošs un labprāt viņa telefonu nebūtu pacēlusi! Es saprotu, ka viņu šobrīd, iespējams, bombardē ar zvaniem, bet tad ir jautājums - ko Tu tur dari? Savu laiku atsēdi?
Комментарии (4)
Acīmredzot, sūdzības autore, strādā par apkopēju un sava zemā izglītības līmeņa dēļ neizprot, ar ko veikalos nodarbojas pārdevēji. Interesanti, ko viņai atbildētu piem. kāda Elvi veikala pārdevēja, kad viņa sāktu interesēties par pieejamo pelmeņu sortimentu veikalā un vēl plātītos ar to ka viņa ir klients un vēlas tos pelmeņus nopirkt. Bet, droši vien "retas_sudzibas" neko vairāk par slotas vicināšanu neviens nav uzticējis, tāpēc nojausmas par pārdevējas darbu viņai nav nekādas. Taču tā vietā, lai kā normāls cilvēks, aizbrauktu uz veikalu un paskatītos, ko tad īsti tā pārdevēja tur dara, prātiņa pietika tikai uzskribelēt sūdzību.
Galvenā lietas būtība bija attieksme un tonis kādā ar mani tika runāts, ja pārdevēja būtu bijusi pretimnākoša, tad fakts par cenu nezināšanu tik ļoti mani neskartu un sūdzības šeit nebūtu. Es nebūt nestrādāju par apkopēju :)) vai, pat smiekli sanāca :)), un nav jābūt augstākajai izglītībai lai saprastu, ka ar klientu ir jārunā pieklājīgi, pat sakostiem zobiem, pat tad, kad garastāvoklis zem nulles. Es vistiešākajā veidā esmu saistīta ar tirdzniecību un esmu arī vadījusi darbiniekus un šos apkalpošanas pamatprincipus nevajadzētu pat skaidrot, cilvēkam pašam tas ir jāsaprot. Pārdevēja, par kuru šobrīd ir izveidojusies diskusija, bija nelaipna un neapmierināta un pati sarunas laikā apzinājās, ka šauj pār strīpu, tomēr, nesekoja atvainošanās vai vismaz toņa nomainīšana.
Ir loģiski, ka pārtikas veikalā cilvēks varētu nezināt cenas produktiem, bet ja mēs runājam par tādu lietu, kā mēbeles, tad tomēr kaut kādas cenu ampltūdas vajadzētu zināt!
Esmu pārliecināta, ka kādreiz, nu kaut kad, nonāksiet lidzīgā situācijā, jo jautājums - pārdevēju attieksme pret klientiem, ir diezgan aktuāls, un tajā brīdī atcerieties par mani retas_sūdzības :)) Atvainošanos, protams negaidu, bet zinu, ka domās būsiet ar mani :))
Jauku dienu, un lai veicas!
Lūk, es nesen gultu skatījos, bet pārdevējas pat neiedomājās pienākt pajautāt, vai mēs varbūt kādu mēbeli vēlamies apskatīt, bet labāk ir tusēt bariņā un klačoties, jo laikam par to maksā naudu. 3 gabalas pārdevējas, runājošas krieviski. tas bija pie vakara. Bet laikam jau forši būtu, kur Tu ej, jāfilmē ar slēpto kameru, lai ieliktu publiskai apskatei, kā Latvijā mūs apkalpo, kādi uzņēmumi ar kādu attieksmi līdz darba laika beigām :)
Vari ticēt horoskopiem, vari ticēt kam citam. Bet - lai kaut kādu rezultātu sasniegtu, kaut kas jādara. Ja neko citu - vismaz nopērc sev loterijas biļeti.
Pirmā iemaksa par labu auto, dzīvokļa kredītmaksājums, dāvanas tuviniekiem, ballīte ar draugiem, atvaļinājums ar ģimeni siltzemju kūrortā, varbūt studiju maksa Universitātē vai iemīļotā sporta nodarbības lielajam bērnam – tas viss ir tepat blakus. Kas teica, ka nevar sasniegt zvaigznes? Vai mēģināsi pasniegties pretī savas Veiksmes pastieptajai rokai?
Uzdrošinies, sper soli un piepildi savus sapņus! https://goo.gl/MQAn8g