РешеноCita Santehnika - Bojāta prece
Interneta veikalā pasūtīju izlietnes skapīti ar izņemšanu Gunāra Astras ielā 8. Nākamā dienā iezsaiņojot preci konstatēju, ka skapīša viena kāja ir nolūzusi un nekavējoties zvanīju veikalam. Veikala darbiniece lika nosūtīt e-pastu ar foto un informāciju. Atbilde no veikala atnāca ātri un tā bija, ka serviss atsakās preci mainīt, ja vēlos noskaidrot vairāk, tad man jāsazinās ar [slēpt]@cita.lv vai jāzvana. Zvanot vairākas reizes neviens neatbild, tādēļ rakstīju, lai min iemeslu kādēļ atteikta maiņa. Uz to saņemu atbildi-labdien, loģistikas un piegādes nodaļa [slēpt]@cita.lv
vai
e-veikals - [slēpt]@cita.lv
ar cieņu,
serviss
Izskatās, šis uzņēmums izvairās no jebkādas atbildības par preci un nav ieinteresēts sniegt jebkādus paskaidrojumus.
Labdien!
Uzrakstījām Jums e-pastu ar lūgumu sazināties , lai atrisinātu radušos domstarpību.
Veiksim apmaiņu
Paldies loģistikas nodaļas darbiniekam, skapīša maiņa ir sarunāta
Добавить комментарий