РешеноCita Santehnika - Padomājiet pirms kaut ko iegādājaties šajā veikalā
Gadu atpakaļ nopirku veikalā CITA SANTEHNIKA ūdens silditāju, ar trīs gadu garantiju (korpusam septiņu gadu garantiju), pirms divām dienām sāka nākt rūsains ūdens, devos uz veikalu, lai veic remontu vai nomaina, tur man diezgan rupjā veidā atbildēja, ka viņi neko nemainīs un neremontēs, jo boilerī neesot vairs anoda, mani iebildumi ka to regulari mainiju kā bija noteikts instukcijā netika nemti vērā, pie tam šī tā saucamā pārbaude notika bez manas klātbūtnes. Kad jautāju lai meistars, kurš pārbaudīja boileri, uzrāda kādu apliecinājumu (piem. sertifikātu) ka ir kompetents dot slēdzienu, viņš atbildēja, ka viņam nekādu sertifikātu un apliecinājumu nav. Gala rezultātā piedāvāja 25 % atlaidi jauna boilera iegādei, no kuras atteicos, jo nevēlos vairs nekātu saistību ar šo firmu, kurz zin ņemt naudu, bet savas saistības ievērot netaisās! Nākamie pircēji padomājiet pirms kaut ko iegādājaties šajā veikalā pie visām problēmām būsiet vainīgs jūs pats!
Uzņēmuma Cita Santehnika pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Jā pilnīgi piekrītu.Es pārdevu viņu boileri savam paziņam, šis nākamajā dienā klāt, jo tek pa korpusu ūdens, rīt laikam būs sataisījuši(gaidu jau 7 dienas).
SLĒDZIENS- skopais maksā divreiz, jāpērk normāli boileri (AEG, GORENJE), kam ir arī daudz labāka kvalitāte.
Biju nopircis Ariston boileri. Pagāja 2 gadi un sāka tecēt, aizvedu uz garantijas remontu. Biju pārliecināts, ka mani pasūtīs 3 mājas tālāk, jo nekad nebiju mainījis anodus. Bet bija patīkams pārsteigums kad pazvanīja un pateica ka varu braukt pēc sava jaunā boilera! (kas vēl bija jaunāks un labāks modelis)