Čiekurkalna Veterinārā Ambulance - Par attieksmi pret klientu
Vakar, 2008.gada 26.martā, vakarā atbraucam uz Čiekurkalna veterināro ambulanci lai aizmidzinatu mūsu kaķīti (viņu saplēsa kaķi). No sākuma personāls atteicās mūs apkalpot jo kaķim nav kartiņas viņu ambulancē. Diezgan rupjā forma mums bija pateikts lai braucam uz turieni, kur kaķi ārstēja. Kad mēs pateicam, ka vedam kaķi pie cita ārsta Lieldienu vakarā, jo viņu ambulance svētku dienās ir slēgta, tad ar ļoti lielu negribēšanu mums atļāva uzlikt mūsu Čiepiņu uz galda. Bet kad es pieprasīju apliecinājumu kur liek kaķu līķus (varbūt met miskastē), man uzbrēca: "Ja jūs mums neuzticaties, tad brauciet prom, mēs jūs nepieņemsim". Vai tiešām mēs par savu naudu nevaram saņemt pakalpojumus, nerunājot par to, ka klienti jāapkalpo laipni?
Комментарии (41)
Biju šjā klīnikā septembrī pēc labu paziņu ieteikuma un citur vairs neiesim! :)
Zinoši un prasmīgi dakteri(vīrietis un sieviete), uzreiz pateica, kas par vainu, nekādas dārgās zāles nelika pirkt kā citur, ļoti jauka, atsaucīga, izdarīga māsiņa, laikam studente. Nezinu, kas jādara, lai šos cilvēkus nokaitinātu!
Piekrītu daudzajiem labiem vārdiem par šo klīniku.Nauda tanī klīnikā nav noteicošā, bet gan rūpes par dzīvnieku veselību.
Novembrī mans mīļais suns saslima, aizvedu pie dr.Krūmiņa viņš ļoti ātri noteica vainu, diemžēl glābt vairs nevarēja.
Š.g.domāju ņemt jaunu suni un noteikti jaunā drauga veselīgas pārbaudes šim pašam dr. Krūmiņam.
Es arī esmu nesusi ne vienu vien kaķi, un pret dzīvnieciņiem tur izturās fantastiski labi. Citās klīnikās, kur man teikts, šitais jau mirējs, Čietītī, saka, viss oky... Un ir viss oky.
PIEVIENOJOS autoram, šodien 12.09.2012., pirms tam pa telefonu piesakoties, kur neļaujot turpināt tekstu pateica: "Ja, līdz 19.00" un sieviete nometa klausuli, nosēdēju stundu gaitenī, kamēr sieviete - daktere / māsa (zaļā halātā), kura virināja durvis 3 reizes, pat neapjautājās kādēļ tur sēžu ar suni.
Attieksme šai cilvēkveidīgajai bija tāda ka suns eksistē tādēļ, ka viņa ir nevis otrādi.
Neko sliktu nesaku par dakteri - vīrieti, esam tur jau vairākas reizes bijuši un, jā, kartiņa mums arī tur ir, bet turpmāk diemžēl tur nebraukšu.
Dakteru kompetenci neapšaubu, bet attieksmi pret cilvēkiem gan dažām ir jāuzlabo, kaut gan viņas vecumā diemžēl to mainīt būs grūti.
Šodien tā arī netiku pie daktera, jo apriebās attieksme, bet aizbraucu citur, labi ka tikai pote bija nepieciešama.
P.S. Vienmēr, kad biju iepriekš pierakstījies, un pieklauvējot gāju iekšā uzzināt vai nav klienti un var mani pieņemt, esmu saņēmis aizrādījumu - sēdi, mēs pasauksim, tāpēc šodien arī sēdēju, kau gan ja Jūs vēlaties nopirkt barību u.t.t., lūdzu, ejiet iekšā, piķi volviķim taču vajag.
P.S.S. Vēlreiz atkārtošos, kompetenci neapšaubu, bet komentēju attieksme. Atvainojos, ja kādu esmu aizskāris.
PIEVIENOJOS autoram, šodien 12.09.2012., pirms tam pa telefonu piesakoties, kur neļaujot turpināt tekstu pateica: "Ja, līdz 19.00" un sieviete nometa klausuli, nosēdēju stundu gaitenī, kamēr sieviete - daktere / māsa (zaļā halātā), kura virināja durvis 3 reizes, pat neapjautājās kādēļ tur sēžu ar suni.
Attieksme šai cilvēkveidīgajai bija tāda ka suns eksistē tādēļ, ka viņa ir nevis otrādi.
Neko sliktu nesaku par dakteri - vīrieti, esam tur jau vairākas reizes bijuši un, jā, kartiņa mums arī tur ir, bet turpmāk diemžēl tur nebraukšu.
Dakteru kompetenci neapšaubu, bet attieksmi pret cilvēkiem gan dažām ir jāuzlabo, kaut gan viņas vecumā diemžēl to mainīt būs grūti.
Šodien tā arī netiku pie daktera, jo apriebās attieksme, bet aizbraucu citur, labi ka tikai pote bija nepieciešama.
P.S. Vienmēr, kad biju iepriekš pierakstījies, un pieklauvējot gāju iekšā uzzināt vai nav klienti un var mani pieņemt, esmu saņēmis aizrādījumu - sēdi, mēs pasauksim, tāpēc šodien arī sēdēju, kau gan ja Jūs vēlaties nopirkt barību u.t.t., lūdzu, ejiet iekšā, piķi volviķim taču vajag.
P.S.S. Vēlreiz atkārtošos, kompetenci neapšaubu, bet komentēju attieksme. Atvainojos, ja kādu esmu aizskāris.
Šī klīnika ir viena no labākajām Latvijā - ārstu attieksme vienmēr ir bijusi lieliska!
Mums kaķis bija ļoti slims, ka bija jāatstāj uz novērošanu (trim dienām) braucot pakaļ kaķim - viņš laimīgs sēdēja uz palodzes, pat netika iesprostots būrī! :) Tā ir ārstu attieksme, nevis iesloga dzīvnieku, bet gan patiešām atstāj un novēro! Nevienu brīdi neko sliktu nespēju teikt par šo klīniku - bija gadījums, kad kaķim kļuva ļoti slikti, ka pat sākām domāt par kaķa iemidzināšanu, lai nemokās! Bet ārste Mudīte teica: "Pacīnīsimies vēl - vienmēr jau var paspēt iemidzināt!" Varu teikt lielāko paldies šiem vārdiem, jo kaķis lai vai cienījamā vecumā jau, joprojām, dzīvs un aktīvs! :)
Я очень довольна этой клиникой! Врачи замечательные и отношение очень хорошее!
Es uz Čiekurkalna klīniku vedu visus savus suņus/kaķus jau 25 gadus! Tur vienmēr ir bijuši labi ārsti un laba attieksme. Atcerēsimies, tur taču ilgus gadus strādāja leģendārā daktere Sīriusa, pie kuras veda dzīvniekus no visas Latvijas. Domāju, ārsti šajā klīnikā tieši vai netieši ir viņas skolnieki.
Man pašai kā mediķei, nav skaidrs, kā saimnieks var uzstādīt diagnozi un izlemt iemidzināt savu kaķi?! Tas būtu jādara ārstam, kurš studējis medicīnu min 6 gadus. Izskatās, ka jūs paši gribējāt tikt vaļā no kaķa, ārsti to saprata un nebija īpaši laipni ar jums. Es arī nebūtu. Un jūs vēl interesē, kas notiks ar jūsu kaķa mirstīgajām atliekām?! Liekulības kalngals. Šādiem cilvēkiem būtu jāaizliedz turēt dzīvniekus.
Taisnība!
Uz Čiekurkalna ambulanci aizbraucu, jo pēc ārstēšanās piemājas klīnikā kaķim palika sliktāk, ārsti teica, ka vajadzīgas papildus procedūras, jaunas antibiotikas, ka kaķim smagi nieru darbības traucējumi utt. Nolēmu uzklausīt citu viedokli, internetā izlasīju, ka par Čiekurkalna ambulanci, ja neskaita vienu, ir tikai un vienīgi labas atsauksmes
Uzgaidāmajā telpā sastapu cilvēkus, kas savus dzīvniekus šurp ved no Imantas, Rīgas piepilsētas un citām tālākām vietām. Un nav nekāds brīnums - tik cilvēcīgu un profesionālu attieksmi nekad un nekur nebiju izjutusi. Ja citās klīnikās klienta pārprastai ērtībai pieņem saimnieku bez dzīvnieka, tad šeit primārais ir dzīvnieka apskate un pamatīga izmeklēšana. Mūsu kaķis ar raksturu – pat nezināju, kā viņu varēs izmeklēt, jo citiem rokās nedodas, pat man viņu grūti novaldīt, ja viņam kādi iebildumi pret izmeklēšanu. Citā klīnikā tādos gadījumos izvilka lielus ādas cimdus, kas uzdzen šausmas ne tikai kaķim, bet arī saimniekam, bet šeit dakterīte man par milzīgu pārsteigumu plikām rokām viņu paņēma, aprunājās, nomierināja un mierīgi pārbaudīja no deguna līdz astes galam.
Izmeklēšanas laikā visu laiku saņēmu skaidrojumu – ko daktere dara, kāpēc iztausta un izmeklē to vai citu vietu, ko konstatējusi, kāpēc nonākusi pie tāda vai citāda secinājuma. Nekā pavirša. Precīzs un profesionāls darbs, saglabājot sirsnību un cilvēcību. Galvenais, protams, rezultāts – kaķis abas reizes ātri vien atlaba, dzīvo sveiks un vesels, bet mājiniekiem - sirdsmiers.
Lieki teikt, ka, lai gan ambulance atrodas patālu no mūsu mājām, turpmāk braukšu tikai pie šiem dakteriem, kuriem var pateikt tikai vislielāko paldies.
Es arī biju šajā iestādījumā un man savukārt nepatika ārstu ķiķināšana man aiz muguras ar ko negaidīti šeit saskāros.
Vēlēšanās atgriezties noteikti vairs nav! Jutos pazemota.
Pakalpojums tika sniegts pietiekami kvalitatīvi, bet personāla attieksme gan nebija īsti profesionāla. Man personāla profesionāla-lietiešķa attiekmse pret klientu arī ir ļoti svarīgs faktors, lai izvēlētos atgriezties vēl.
Pilnīgi piekritu.Atieksme ir pilnīga 0.Kad zvanīju uz šo klīniku ilgu laiku nevarēju sazvanīt.Pec tam kad sazvaniju teicu ārstam ka nu ļoti grūti viņus ir sazvanit(protams normāla toni) uz ko saņemu atbildi: Nu un kas?Nu ir ka ir.Vairs nav velmes griezties šajā klīnikā.
Piekritu. Klīnika ir ļoti laba. Ļoti atsaucīgi un jauki ārsti
vislabaka klinika. strada godigie cilveki.
Nepiekrītu sūdzību autoram, šeit strādā ļoti atbildīgi un kvalificēti dakterīši, kas māk ar dzīvniekiem sarunāties viņu valodā. Laipni izturās, gan pret saimniekiem, gan pret dzīvniekiem un pat piezvana paši pāris dienas vēlāk, lai noskaidrotu vai viss ir kārtībā ar dzīvnieku. Tikai labākās atsauksmes.
Ārsti jau visur dažkārt var būt šerpi... tas gadās visās klīnikās. Taču varu teikt ,ka dakteris Krūmiņš ir izcils ārsts, kam ir Dievpadoms. Vēl ļoti labs ārsts ir dakteris vārdā Oskars- Gertrūdes klīnikā.(Taču te viss maksā krietni dārgāk.) Vēlu labu veselību dižajiem Latvju ārstiem, mūsu tautai un mājdzīvniekiem !!!
Arī es jau 20 gadus vedu uz šo klīniku gan savus kaķus, gan suņus. Varu pateikt tikai to pašu labāko. Ļoti profesionāla pieeja un ne dārgi. Braucu no Ķengaraga, kaut gan te ir daudzas klīnikas. Arī visiem citiem suņu saimniekiem, ar kuriem runājos uz ielas, iesaku tikai šo klīniku. Īpaši - dakteri Krūmiņu! Lai dakterīšiem veicas!
Ļoti laipni veternārdakterīši Čiekurkalna ambulancē,īsti profesionāļi
Viss labākā klīnika Rīgā. Paldies visam personālam. Cenas adekvātas un attieksme lieliska , gan pret mazo mīluli , gan pret mums.
Tikai paldies varu pateiks ārstiem no šīs klīnikas. Superīga attieksme un konsultācija. Augsti profesionāli. Var atbildēt uz visiem jautājumiem arī pa telefonu, nekad neatsaka. Visu cieņu šiem ārstiem! Lai vairāk tādu būt