Chester - Nekvalitatīvi apavi
Labdien!Esmu nopirkusi veikalā Chester Alfā rudens puszābaciņus, nepagāja pilns mēnesis no pirkuma brīža un 3 nedēļas no valkāšanas sākšanas brīža, ka apavu zole ir atlīmējusies. Apavu cena bija 114 EUR, esmu pārsteigta, ka arī šajā veikalā apavu kvalitāte nav labāka kā veikalā Dānija, CCC, Ns King u.c., kur cenas ir 2-3 reizes zemākas. Esiet ļoti uzmanīgi, izvēloties apavus. Arī šajā veikalā esmu vīlusies :(
Комментарии (4)
jau entos gadus pērkos tikai Chester, visi ir bijuši perfekti apavi, nekādas sūdzības par kvalitāti. Atliek secināt, ka vienkārši nenoveicās ...
Я тоже относила замшевые туфли 4!года и очень довольна была качеством.
Šodien saņēmu no veikala Chester atbildi uz prasījuma pieteikumu, īsumā: uzņēmums ir konsultējies ar neatkarīgu ekspertu, kurš atzina, ka apavi ir ar defektu. Nu jā, defekts, kad zole ir atlīmējusies līdz 1/4 daļai :) Chester piedāvā veikt remontu uz firmas rēķina, kas pēc Chester viedokļa "VIZUĀLI nemainīs apavu ārējo izskatu". Interesanti, kāds būs remonts - vienkārši salīmēt ar super līmi es arī protu :D Pēc mana viedokļa, Chester veikala attieksme pret klientu, ņemot vēra apavu cenas, ir nepieņemama. Uzņēmums NEIEVĒRO patērētāja tiesības par naudas atgriešanu atpakaļ 6 mēnešu laikā pēc preces iegādes brīža. Reāli situācija ir tāda - Chester rīcības un attieksmes dēļ, esmu spiesta vērsties uz PTAC un veikt ekspertīzi (patstāvīgi ekspertīzi apmaksājot) par to, ko JAU IR KONSTATĒJIS Chester eksperts. Tāda ir šī uzņēmuma iekšēja politika :(
Apavus ar defektu var iegādāties jebkurā veikalā, svarīgi kā šīs veikals prot risināt konfliktsituācijas. Diemzēļ, nākas konstatēt, ka Chester nevēlas šis situācijas risināt.
Arī es nopirku rudens apavus (119 euro) veikalā Chester galerijā Centrs. Jau pēc pusotra mēneša atlīmējās abām kurpēm zole papēžu daļā. Aiznesu uz veikalu. Teica, ka ir tikai viena iespēja - apavus salabot. Nebija izvēles, piekritu. Remonts ilga kādas trīs nedēļas, jo meistars bija saslimis, vai atvaļinājumā. Kad apavus man atgrieza, biju šokā par nekvalitatīvo remontu.Žel, ka biju aizmirsusi automašīnā iPhone, būtu nofotogrāfējusi. Teicu, ka tādus apavaus nepieņemšu, jo ja šādā paskatā šie apavi būtu veikala plauktā, kad pirku, nekad nebūtu tos izvēlējusies. Apavu dizains bija pilnīgi izkropļots. Pēc mana atteikuma pieņemt apavus, vispirms man piedāvāja par to summu paņemt citus, kas tajā brīdī bija tirdzniecībā. Teicu, ka pēc šāda piedzīvojumu man ir jāpadomā, kādus apavus es vēlos šajā veikalā pirkt un vai vispār vēlos šeit iepirkties,tāpēc nevaru tā uz sitienu paņemt nākošos - iespējams arī apšaubāmas kvalitātes.Tad man piedāvāja par iztērēto summu paņemt dāvanu karti. To tad arī pieņēmu. Tagad jau pus gadu piestaigāju viekalā, lai karti apmainītu pret apaviem, bet nespēju ne izvēlēties, ne saņemties vēlreiz riskēt.