Cherry.lv - Nenopietna attieksme
Gribēju izteikt dziļu neapmierinātību ar cherry.lv kantori, tik stulbs kantoris, kā tā var strādāt, kāda tur 100 % cherry garantija??/
Mans stāsts: 05.12.2012 pasūtīju Huggies Super Dry pamperus 4. izmēru pēc cherry.lv piedāvājuma, kam bija jābūt gatavam no 12.12.2012- 23.12.2012, tad atnāca ziņa no cherry.lv. ka pasūtījums kavēsies un, būs pieejams tikai no 18.12-23.12.2012, labi, paši maināt pasūtījuma termiņus, stulbi, man jāpārkārto braukšanas laiks, lai izņemtu šo preci...''
šodien 20.12.2012 ierodamies pasūtījuma pieņemšanas vietā - t/c " Olimpia" , priekšā 30 cilvēki, labi stāvam, beigās izrādas, ka Pamperi 4. izmērs nav uz vietas, piedāvā atmaksāt naudu nedēļas laikā - vispār murgs, gandrīz mēnesi gaidu šo pasūtījumu un beigās muļķa lomā, speciāli braucām un neviens neko nepaziņo, lai nebrauktu,,,..kā tā var strādāt, klientu tiek nostādīti muļķa lomā...beigās paliec bez pasūtījuma, ar kuru esi jau reiķinājies, tad jau tiešām VIEGLĀK SANĀK IEGĀDĀTIES PRECI VEIKALĀ...
Комментарии (2)
Nu pamperi gan ir ļoti "reta" prece! Vajadzēja pirkt veikalā un neterētu ne nervus ne naudu.
dažos i-veikalos ir piedāvājumi ar atlaidi, kādus nepiedāva parasti veikali. Bet šeit runa par pamperiem, tiem bieži ir normālās atlaides (tās pašas Mamūtu dienās Rimi). Ja tik tur nebija 3 pakas par 1 pampera cenu.