Četri Balti Krekli - ČBK vadības attieksme
Labdien visiem,Uzreiz pēc jaunā gada biju nolēmis nosvinēt savu vārda dienu un tieši pirms svinībām atradu ČBK dāvanu karti, kurai diemžēl bija beidzies derīguma termiņš (31.12.2014). Sazinājos ar ČBK caur uz dāvanu kartes norādīto e-pastu, kur ļoti nopriecājos par fantastisko attieksmi un pretimnākšanu klientam, ļaujot šo dāvanu karti izmantot līdz 10. janvārim (ieskaitot). No sirds sapriecājos un nekavējoties, laicīgi (05.01.2015) veicu rezervāciju uz 10.01.2015. Tālāk jau apzvanīju draugus (arī tādus, kas nedzīvo Rīgā), lai ierodas uz ČBK atzīmēt manus svētkus. Ierodoties ČBK, garderobes darbiniece bija ļoti laipna un izteica siltus vārdus par to, kā man ir paveicies, ka man ir dāvanu karte un novēlēja jauku vakaru. Mēs tikām aizvesti pie rezervētā galdiņa, kur arī iedevām dāvanu karti ČBK darbiniekam. Pat īsti nesākot baudīt šo vakaru, pie mums pieskrēja ČBK darbinieks (šķiet apsargs?) un asi aizrādīja, ka dāvanu kartes derīgums termiņš ir beidzies un ka dāvanu kartē iekļautās/apsolītās lietas nesaņemsim. Diez gan ilgi skaidrojām, ka mums e-pastā tika apsolīts, ka viss ir spēkā.... uzrādīju e-pasta saraksti telefonā utt., bet tik un tā tas nelīdzēja. Darbinieks apsolīja sazināties gan ar Kristīni (parakstā norādīts: Literāri muzikālā kluba "Četri balti krekli" Pasākumu organizatore), kas atbildēja uz maniem e-pastiem un kas veica rezervāciju priekš mums, gan ar kluba direktoru (vai priekšnieku?). Kristīni nebija iespējams sazvanīt, bet direktors strikti norādīja ka šāda dāvanu karte nav derīga un viņi mums neko nepiedāvās. Tika minēti daž ne dažādie iemesli, kas pilnīgi visi bija saistīti ar nepilnībām iekšējajā ČBK komunikācijā (Kristīne nav kaut ko saskaņojusi ar direktoru; vai arī Kristīne pie mums nestrādā, un vel visādi zili brīnumi, kas ar mani nesaistās). Savu kā klienta vainu es tā arī neieraudzīju. Attiecīgi, ja Jūs būtu uzreiz norādījuši, ka nevar šo dāvanu kartes termiņu pagarināt, es neko neteiktu, būtu saprotošs, ka esmu nokavējis termiņu un viss beigtos. Bet apsolīt, ka viss ir spēkā un brīdī, kad ierodos ar draugiem visu atcelt ir lielākā cūcība kādu klubs var izdarīt attiecībā pret klientu. Acīmredzami ČBK klienti nerūp it ne maz, kas ir ļoti skumji. Mums nekas neatlika, ka pamest klubu un meklēt alternatīvas, kas bija ļoti neērti man, jo draugiem biju apsolījis vakaru. Vārdadiena pilnībā izbojāta un milzu vilšanās ČBK. Uzskatu, ka tas nav normāli.
Комментарии (5)
taa ir ka visadas duras kristiines viskautko sasola !!! shmara siikaa. jo ja butu saskanots, tad dirikis, tevi neizmestu kaa sudu aaraa. sitadas tagad smaras visur straadaa apkalpojosjaa sfeeraa, kuriem 20+, vini bez sirdsapzinas parmetumiem sadirsiis, samelosies. pec tam taisiis lielas acis un melos aciis skatidamies. paskatieties kaut vai sudzibas.lv cik daudz sudzibu ir par zagliem, apcakaretajiem, meliem, kraapniekiem, tiesi vecumaa no 20-25. taa ir taa paaudze, kuru darbaa vispaar nevar nemt.
vispaar visi kas dzimusi peec 1985 gada, 90% ir sitaadi. paarbaudiet ja neticiet tos kretinus.
skumji
jāiet uz Laternu Stundu
brauciet uz saviem laukiem.kas jums kuldigaas uz aizputees nepatik???
ja nevarat uzvesties, nevajag uz lielo pilsetu braukti.
jusu del mums te cenas paaugstina.