Cēsis - Viduslaiku dienas
Paldies par "superīgo" attieksmi pie pils ieejas. Vēlējos izlasīt afišu kas stāv pie vārtiem, tikmēr vīrs pētīja cenas. Man tika teikts ka nedrīkstu iet iekšā, ko nemaz netaisījos darīt, atbildēju ka tikai afišu izlasīt vēlos. Man aiz muguras tika teikt: pieskati viņu lai neskrien iekšā: , es atvainojos bet esot sestajā grūtniecības mēnesī pat ātri paiet nevaru un kkās tāds man prātā nenāca. Turpinājumā tika pasaukts vīrietis lai stāv un ķer mani ja skrienu. Kaut kāds stulbums. Neskatoties uz to vel par mums tika teikts: "pieskati viņus, viņi izskatās skopi":. Ar tādu attieksmi tika zaudēti divi klienti. Paldies cēsīm par "skaisto" pirmo iespaidu!!! Esmam šokā!!
Комментарии (3)
Nav dūmu bez uguns.
Piedodiet bet es neticu ka šāda situācija var rasties neizprovocējot uz to, lai objektīvi izvērtētu nepieciešams otras puses stāsts.
Kārtējā skarbā dzīves patiesība, divi klienti ne vienmēr ir liels zaudējums.
Daargo swizz... pat viens klients ir zaudejums. Speeciigaakaa reklaama ir taa, ko cilveeki pastaasta viens otram. Un divi cilveeki var sjo staastu paarstaastiit ljoooto daudziem
Realitātē tā tas nav, dažās sfērās varbūt no mutes ausī strādā. Tomēr ir reizes kad divi kaprīzi klienti lai labāk aiziet citur.
Konkrēti es arī neko neapgalvoju par šo situāciju, tikai pēc pieredzes 90% šādos gadījumos pats klients ir vainīgs, kaut ko slēpj un nomelno, Svētki nav eksluzīvu auto centrs, kur katrs klients no svara (klubos tak ir face control pat). Es ceru ka sapratīsiet domu, jo nevienā brīdī necenšos kādu nepamatoti apvainot, vienkārši ir pieredze ar darbu apkalpojošajā sfērā.