Cenuklubs - Prece garantijā
Labdien. Iegādājos datoru sinī veikalā aptuveni pirms 10 mēnešiem. Atrados Francijā un jau pēc 2 mēneśu lietošanas portatīvajam datoram nodega cietais disks. Kreņķi lieli... Neizmantoju datoru vēl 5 mēnešus līdz atgriezos Latvijā un nodevu to garantijā. Pēc nedēļas atgriezos atpakaļ veikala un saņemu datoru. Vakarā mājās ielsēdzu datoru un nu bija brīnumi... Datora rkrāns vairs iekšā neslēdzas! Nu ko, vedu uz Serviss Net , kas ir cenukluba garantijas partneris, un nodevu atakl garantijā. Nākamajā dienā zvana man no Serviss Net ka dators iet, viss kārtībā. Dodos pakaļ, atbraucu mājās, ieslēdzu un re! atkal problēmas - ekrāns neieslēdzas! Dodos uz pašu Cenuklubu, runāju ar cienijamo nodaļas vadītāju. Vadītās man paskaidro ka visu nokārtos, viss būs labi. Ir pagājusi jau nedēļa jeb 7 dienas. Šodien zvanu no Cenukluba Rēzeknes ielā 3 nesaigaidījusi dodos pati. Ierodos un man Nodaļas cienijamais vadītais atbild, ka preces vēl nau, gaida kautkādu detaļu. Es viņam pretī uzdodu jautājumu. :"vai jūs man apmaksāsiet ceļu uz servisu un veikalu, vai atmaksāsiet to ka nevaru izmantot datoru jau mēnesi kopš gaidu "garantiju"? Uz ko man cienijamais vadītājs, bez mazākās cilvēciskās līdzjūtības atbild ar vienu vārdu :" Nē" Lūdzu jums mīļie cilvēki, iesakat ko man darīt. Vēl gads līdz garantijas beigām, bet man ir bailes ka šis gads būs skraidīšana pa garantijas iestādēm! Protams cīnīšos pretī, lasu likumus, bet nekur neatrodu atbildi uz vienu jautājumu: vai ir kāds likums kas nosaka cik ilgi prece var atrasties noteiktā termiņā garantijas iestādē?
Комментарии (2)
Raksti prasīja pieteikumu, un prasi jaunu datoru, vai naudu, lai atgriež atpakaļ . http://www.ptac.gov.lv/page/335
Es vispār pat nenestu uz garanijas remontu, prasītu jaunu uzreiz !
Ja arī 3x servisa akti bijuši raksti pieteikumu. Naudu laikam atgriezt nevar jo laikam 6mēneši garām.
Vēl var mazliet ieriebt un Prasījuma veidlapu prasīt veikalā :) nevis kaut kādu bet to no ptac mājas lapas :)
Vistacamāk labojot nav kārtīgi ekrāna lente pievienota vai arī galīgs kirdiks ar mātesplati. Tu droši varēji vērsties autorizētā servisa centrā jebkurā Eiropas valstī. Serviss nav vainīgs ja detaļa nāk ilgi. Vainīgi ir ražotāji kuri lēnu supportu nodrošina Latvijā.