Cenuklubs - Darbinieku nekompetence
06.01 Cenuklubs.lv Rēzeknes ielā 3, iegādājāmies drēbju pakaramo. Palūdzām nodaļas pārdevējai Jekaterinai Borisovai atvērt iepakojumu un pārbaudīt vai tajā netrūkst detaļu. Pirms pāris mēnešiem iegādājoties preci bija gadījums, ka trūka detaļa, tāpēc arī lūdzām pārliecināties, vai nekas netrūkst, lai atkal nesanāktu nepatīkama situācija. Nodaļas pārdevēja atvēra un pārbaudīja iepakojuma saturu, tomēr atbraucot mājās un mēģinot salikt pakaramo konstatējām, ka viena detaļa tomēr trūkst. Nepatīkami, jo tērējam savu laiku un degvielu, lai brauktu un mainītu preci. Mums pat neviens neatvainojās. Lūdzu izvērtējiet sava veikala darbu vai sadarbību ar piegādātājiem. Ar cieņu, Antra
Комментарии (3)
Nu tad vajadzeja vel paprasit salikt tur veikala izpetit un iepakot atpakaļ...stulbi
Kā, jūsuprāt, var zināt miljons dažādām precēm kam jābūt iekšā kastē.. Katram cilvēkam saskrūvēt, izjaukt visu ko šis pērk vnk fiziski nav iespējams.. tas ka ražotājs kaut kur sačakarējies tā ir cita lieta.. Cieniet citus un attieksme pret Jums arī mainīsies...
Uz preces iepakojuma vai tajā ir detaļu skaits! Nevajaga būt slinkiem, bet pārbaudīt! Piemēram es vienmēr pārskaitīju detaļas