LV RU
www.sudzibas.lv CCC Apavu Veikals Pilnīgi jaunas preces nepieņemšana

CCC Apavu Veikals - Pilnīgi jaunas preces nepieņemšana

Nopirkām čemodānu alfas CCC kurpju veikalā. Tajā pašā vakarā sapratām, ka čemodāna ritentiņi ir sliktas kvalitātes, kā arī atradām daudz labākas kvalitātes čemodānu par to pašu cenu, bet citā veikalā. Gribējām burtiski pēc dažām stundām iegādāto čemodānu atgriezt, bet to nepieņēma, jo tas esot kurpju veikals, kur preci nepieņem atpakaļ, lai gan pavisam skaidrs, ka prece 1) nebija kurpes, kas nēsātas 2) nebija lietota. Arī pārdevējas attieksme mūst tajā pašā vakarā vēlreiz ieraugot bija ļoti nicinoša un nebūt ne laipna.

17.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (10)

A Anna 17.01.2020

CCC apavu veikals

G Galdnieka Dēls 17.01.2020

CCC apavu veikals

N Noboby 17.01.2020

CCC apavu veikals

T Turkey901 17.01.2020

Veikalam nav pienākums preci pieņemt vai mainīt, tā var būt tikai vadības labā griba un uzstādījums pārdevējām!
Preci ir pienākums pieņemt tikai tad, ja tā tika pirkta internetā. (distances līgums)
Attieksmei vajadzētu būt nicinošai, nevienam nepatīk neizlēmīgi "kapeiku pi*ēji", kuri pērk un tad turpina skatīties, kur lētāk par kādu eiro, nožēlojami!

S SkyLV 17.01.2020

Ola-lā! Lielā daļā attīstīto valstu preci var nodot atpakaļ. Pat ja tā ir lietota. Sen beigušies tie laiki, kad katrs pārdevējs bija karaļa statusā. Pārdevējam ir jābūt laipnam jebkurā gadījumā. Pircējam ir tiesības pirkt, nepirkt, ilgi domāt, meklēt citu preci.

Ola-lā! Trakajiem brīvlaiks!
"Lielā daļā attīstīto valstu preci var nodot atpakaļ." - ja šo valsti uzskati par attīstītu, tev vēl pamatīgi jāārstējas.
"Pircējam ir tiesības pirkt, nepirkt, ilgi domāt, meklēt citu preci." - neviens viņiem arī neliedz pirkt, skatīties, domāt un meklēt. Taču, ja domāt nav ar ko, pirkt nav par ko, tad atliek tikai skriet atpakaļ uz veikalu un izdomāt pasaciņu par sliktas kvalitātes ritentiņiem.

A Anna 17.01.2020

Galīgi neiet runa par kapeikam, jo 1) cemodani bija viena cenā 2) gāja runa par riteņu kvalitāti. Kad iemācīsities lasīt, tad arī lūdzu komentējiet savu atieksmi par to, cik naidīgiem cilvēkiem jābūt, jo es varu saderēt, ka Jums arī manā situācijā pārdevējas attieksme nebūt nepatiktu.

Kādu attieksmi Jūs, Anna sagaidījāt no pārdevējām, kad atnesāt atpakaļ nopirktu preci, bez defektiem, par kuras kvalitāti Jums bija iespēja pārliecināties uz vietas veikalā? Kapeikpis**ja un pie tam nekaunīga! Ierauga citā veikalā labāku čemodānu un pēkšņi riteņiem kvalitāte pasliktinās! Veikalā, bija OK, bet tad pēkšņi runa sāk kaut kur iet ("gāja runa par riteņu kvalitāti") Varbūt jums arī vajadzētu kaut kur iet?

Tāpēc jādomā ar galvu, kad kaut ko pērc.

S stonedparanoia 18.01.2020

Veikalam ir tiesības pieņemt/nepieņemt preci atpakaļ. Turklāt čemodānu varēja iztestēt arī veikalā un secināt, ka ar ritentiņiem ir problēma un par to paziņot veikala vadītajam vai personālam, kas tobrīd atrodas tirdzniecības zālē. Nav jāķer katrs, kas pagadās. Varējāt izstaigāt 3 veikalus un izdarīt secinājumus, kurš čemodāns Jums labāk tīk.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы