MežrūkumiK - Īpašniece
Esam patstāvīgi bistro cata klienti. Esam ļoti vīlušies par vadītājas attieksmi pret klientiem un to pasūtījumiem. Pirms gadiem draugiem kāzās tika pasūtīts ēdiens šeit, bet neatveda kāzu brokastis un vadītāja šo nekomentēja. Gadi jau pagājuši, bet tēvs sūtīja no šejienes un vadītāja aizmirsusi pierakstīt. Kliedz savas vainas dēļ uz darbiniekiem lai fiksi satausa tēvam ēdienu un to nogādā uz priekuļiem. Un pēdējā reize bija nesen, pasūtījām lielu galdu priekuļos jau ļoti laicīgi- bet dienu pirms vadītāja paziņo ka domāja ka mēs nevēlamies vairs. Viss jau bija sarunāts. Labi ka neatčoknijās pasākuma dienā. Laikam jau vadītāja ir par vecu priekš tik nopietna uzņēmuma vadīšanas. Tas ir bistro cata ar novecojušu vadītāju.
Labdien, atvainojamies, ka pirms gadiem aizmirsām Jūsu tēva pasūtījumu, toreiz piemērojām viņam lielu atlaidi, cik atceramies, viņš palika ļoti apmierināts. Par Kāzām runājot, nav bijis gadījums, kad aizmirstam brokastis, pastāv tikai iespēja, ka jaunais pāris brokastis nesūta. Par pasākumu priekuļos. Ja klients ilgu laiku nedod ziņu, pieņemam, ka ir izvēlējies citu pakalpojuma sniedzēju. Ja runājam par vienu un to pašu pasākumu, pasūtītājs ar mums bija ļoti apmierināts un pasākums izdevās godam. Neizprotam sūdzības pamatotību un aktualitāti. Ko tieši Jūs vēlējāties ar šo sūdzību pateikt? Vēlreiz atvainojamies, ja esam jūs netieši aizvainojuši. Nav ideāla vadītāja, bet fakts, ka jau tik ilgi un veiksmīgi darbojamies, liecina par zināmu kvalitāti, arī vadītāja spējām un prasmēm. Cieņā- Bistro Cata vad.vietnieks un kolektīvs
Добавить комментарий