Cata - Autobusa biļete
Šodien Rīgas kase prasīju biļeti līdz noteiktam galamērķim, bet man izsita biļeti 1 pieturu pirms. Jo pietura kuru man vajadzēja nav autobusa pieturu sarakstā! (mana izvēlēta pietura 500 m tālāk) Sasniedzot biļetes galamērķi ārā lija lietus tāpēc nolēmu brauktu uz vajadzīgo pieturu. Kāpjot ārā šoferis prasīja uzradīt biļeti, uzrādot biļeti teica ka man bija jāpērk biļete līdz nākošajai pieturai. Piedāvāju samaksāt bet šoferis atteicās. Šoferis mani apkaunoja visa autobusa priekšā!
Labdien.
Ļoti žēl, ka ir noticis šis negadījums.
Ja Jūs vēlaties, lai sūdzību sadzird, un uz to sniedz atbildi, Jums tā jāievieto AS CATA profilā. Šobrīd Jūs to esat ievietojis kafejnīcas Bistro CATA profilā.
Mēs nodarbojamies ar ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu un neesam saistīti ne ar AS CATA, ne ar autotransporta pārvadājumiem, esam SIA MežrūkumiK
Комментарии (5)
galīgi nesaprotami. ja pieturas nav, tad nav. ja ir, tad ir.
Da labi neticu, ka Rigas autoostā biļešu kasieres zina visas mazās pieturas kaut kādos "Mazpisānos" līdz kurai pieturai paprasījāt līdz tai iedeva. Savukārt ja izdomājāt braukt tālāk uz izkāpt pie "ceļa gala" tad vajadzēja pirkt biļeti līdz nākamai pieturai, kura ir norādīta.
Gribējās ietaupīt un kauns pa visu ģīmi, nākamreiz zināsiet.
Labdien.Limbazu autoosta,apkopeja lieto alkoholu un apmekle darbu alkohola reibuma.Es uzskatu ka tas apdraudz apkartejo sabiedribu
Paldies, ka jums neiet karšu terminālis, visu nokavēju. Priekš kam tādi mēsli vispār ir jāpiedāvā, ja nekad tas s*ds [slēpt]@
Neiet
A kur bija problēma laicīgi izņemt skaidru naudu? Tehnika ir tehnika tā jebkurā laikā var iziet no ierindas