Car Guru - Krāpšana

Tika paņemta automašīna Toyota Corolla ar tukšu bāku.
Carguru noteikumi nosaka, ka ja automašīnai ir zem 25%, to uzpildot tiek saņemta papildus atlaide 10%.
Tā kā mašīna tika ņemta vairākas reizes pirms tam un ne reizi nebija problēmu, tika ņemta arī šoreiz. Automašīnai bija atzīme *, jeb mašīna ilgstoši atradās vienā vietā un tai ir īpašā Cena 30.99 Eur, mašīna bija nepieciešama uz 2 dienām, par to informējām Carguru.
Ok nav problēmu, automašīnā bāka uzpildīta un tika nobraukts virs dienas normas 93 km.
Jeb faktiskajam rēķinam bija jābūt:
par pirmo dienu 30,99-10%=27,89 eur,
par otro dienu 30,99 eur
par nobrauktajiem km 13,95 eur
un kopējā rēķina summa 72,83 eur, bet pabeidzot braucienu uzrādījās rēķins 92,83 eur, jeb kā itkā mašīna ņemta par pilno summu (44,99*2-10%) +13,95.
Līdz ar to netika samaksāts, jo bija svētdiena un zvanu centrā vienmēr Saka ka jākomunicē caur e-pastu.
Es Carguru biju zelta klients, bet turpmāk domāju izmantot citu pakalpojumus.
Tika gaidīta pirmdiena.
Rīt jādodas pie ārsta un es kartē, kura bija pievienota vienu reizi un pēc tam atvienota, iemaksāju naudu, kuru Carguru automātiski novilka no kartes.
Jo gribēju pirms tam noskaidrot atnākot mājās kāpēc tāda kļūda un lai izlabo rēķinu un apmaksāt no citas pievienotās kartes.
Paldies Carguru par jauko pirmdienas vakaru. Pilnu ar stresu! Un tagad jāmeklē papildus nauda ārstam, jo nauda tika tik ātri atvilkta, ka pat nepaspēju tikt līdz mājām un pie tam no kartes, kura netika pievienota!

Комментарии (4)

A anonimais 007 26.04.2021

Lūk foto attēli. Esat modri un nekad nepievienojiet kaut uz vienu reizi kādu citu kā tikai papildkarti, jo sistēma ies cauri visām kartēm un noņems naudu no jebkuras situācijas, pat ja Jums ir taisnība

J jonnydeep 26.07.2021

Man nesen bija līdzīga situācija. Paņēmu auto ar zvaigznīti * un aplikācijā izvēlējos īpašo tarifu, taču vēlāk jau izrādījās, ka aprēķināts tarifs par pilnu summu bez atlaides. Interesantākais, ka pārmaksāto naudu neatmaksā, bet ieskaita kaut kādus G-Coins aplikācijā

P Pēteris Aboļevičs 15.04.2022

Mums gan or pozitīva pieredze rezervējot mašīnu lidosta nesanāca viņu pie darbināt jo bija pazudusi A/m atslēga . Zvanot paligzibas dienestam, mums tika piedāvāta iespēja tikt līdz mājām ar taksi protams uz Carguru rēķina. Liels paldies uzņemam

S Sika11 02.08.2022

CAR GURU
Bērnam telefons palika automašīnā.
Nomas laikā jau aplikācija visu laiku lādējās nevērās vaļā. Pārinstalējot sāka mest ārā. Pēc brauciena secinājām, ka bērnam telefons palicis auto. Protams, ka mašīnu vairs nevaram atvērt. Jo pēc aplikācijas pārinstalēšanas otro reizi sāka rādīties, ka esot kļūda. Un vēl pēc brīža radās, ka ir tīkla kļūda. Sazvanīju servisu viņi domāja, ka tā esot interneta problēma. Tāpēc izmēģinājām no citiem telefoniem pieslēgties. Nekas neizdevās. Joprojām radīja, ka esot kļūda un tīkla problēma.
Man atbildēja, ka serviss esot informēts un man esot jāskatoties aplikācijā, kad mašīna ir pieejama. Aplikācijā mašīna radās, ka ir pieejama.
Ko man tajā aplikacijā gaidīt visu nakti? Jau sēžu aplikācijā no pulkst. pus3 rītā.
Ko man tur gaidīt? Kad kāds to mašīnu paņems? Kad tas telefons pazudīs?
Es uzskatu, ka viņiem vajadzētu būt dienestam šādās ārkārtas situācijās, kas mašīnas atbloķē / atver.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы