Capital Clinic Rīga - Neprofesionāla apkalpošana
Neprofesionāla apkalpošana. Pierakstījos uz vizīti, pieņēma, pateicu kam ko vajag. Aizbraucu uz klīniku no otras Latvijas puses un tur pasaka, oi ne mēs tādu netaisām izmeklējumu!
Jautājums - kas sēž reģistratūrā? Svarīgākais dabūt visus uz klīniku vai normāli apkalpot. Katram cilvēkam svarīgs ir savs laiks!
Комментарии (3)
Pāķos nav telefons, lai piezvanītu un pajautātu?
Lasi tekstu! Piezvanīju, pajautāju un pieteicos!
ou jē, jocīga reģistratūra, visa info jāizspiež. pieteicos pa epastu speciālistam, atrakstīja "varam piedāvāt tādu dienu" un viss. ne laika, ne datu, nekādu jautājumu par to KAS KONKRĒTI man nepieciešams, jo ir iespēja, ka tikšu pie ārsta, kurš nenodarbojas ar manu problēmu. Acimredzamas komunikācijas problēmas un nevēlme piesaistīt klientus. :) būšot uz to konsultāciju, abas reģistratores ignorēja maskas lietošanas nepieciešamību (bija pirms aptuveni 2 nedeļām), maska karājās uz zoda. Otrai vispār maska nebija. + Reģistratore uz visu telpu skaļumā stāstīja savam 6-gadīgam dēlam kaut ko lai nomierinātu, viņš raudāja ārkārtīgi skaļi. viņa nerūpējās par to, cik interesanti un pieklājīgi ir akārtējiem klausīties par reģistratūras darbinieces problēmām ar dēlu, lol. kas par balagānu :) visu pērsonīgu velkam uz darbu, tā ir tieši tā vieta kur jāskaidro attiecības ar nepaklausīgu atvasi