РешеноCamperride.lv - Krāpšana un maldināšana
Ja negribat sabojāt savu ceļojumu un Jums ir dārgi Jūsu nervi, nesasienieties ar kemperu nomas firmu camperride.lv (SIA FDM). Neskatoties uz to ka Jūs jau tā maksājiet lielu naudu par kempera nomu, Jums vēl papildus ieturēs 600 eiro drošības naudu, kur pilnībā atgriezt Jums nav cerību. Arī neceriet ka to Jums kaut daļēji atgriezīs tūlīt pie kempera nodošanas. Saimnieks saka ka drīkstot to paturēt līdz pat sešiem mēnešiem. Tākā tas Jums aizņems vismaz vairākas nedēļas. Līgums ir sastādīts tikai un vienīgi īpašnieka interesēs. Līgumā ir punkti, ka Jums būs jāmaksā pilnīgi par visu. Pats iznomātājs nenes pilnīgi nekādu atbildību. Līgumā ir punkts, kas atļauj viņiem paturēt visus 600 eiro drošības naudu neko nepaskaidrojot un nav arī nekāda termiņa, kad viņam tā būtu jāatgriež. Jūs dabūsiet maksāt par jebko kas salūzīs, neņemot vērā to ka kemperis ir 10 gadus vecs. Pie tam ar līgumu Jūs visticamāk iepazīsities tikai tad kad būsiet jau samaksājis rezervācijas naudu. Daudzas lietas ir nolietotas, līmētas un lāpītas daudzas reizes, līdz ar to ar garantiju Jums nomas perioda laikā kautkas salūzīs. Pats saimnieks arī atzina, ka šovasar katrs klients kautko esot salauzis. Arī pats kemperis ir sliktā tehniskā stāvoklī, tika iedots ar degošu check engine lampiņu, nenobalanasētām riepām. Bet neskatoties uz to Jums liks maksāt ar par to ja kemperim kautkas notiks tehniskā ziņā. Man ir aizdomas, ka šis vienkārši ir īpašnieka papildus peļnas avots, jo kemperim ir apdrošināšana, tākā pieļauju arī iespēju ka par radušies bojājumiem viņš saņem dubultā. To ka samnieks gatavojas šij papildus pelņai apliecina arī paranoiskā tieksme visu izsekot. Tiek ierakstītas visas telefonsarunas ar īpašnieku, kemperim ir gps izsekošana, kur īpašnieks seko līdzi, kur atrodaties, cik ātri braucat u.t.t. Mani pat neizbrīnītu ja tiek ierakstītas arī visas salona sarunas. Nevienam neieteiktu šo nomu, ļoti negatīva pieredze salīdzinot ar citām nomām.
Pēc rakstiskas pretenzijas iesniegšanas tika atcelta prasība segt auto tehniskos izdevumus un papildus izdevumus. Drošības nauda tika atgriezta no zaudējumiem ieturot tikai salonam nodarītos bojājumus. Tomēr gandarījuma ir maz, jo tā vietā tika izkakstīts papildus rēķins par kempera nenodošanu laikā 95 eiro apmērā, jo ieradāmies 1 stunda un 25 minūtes vēlāk nekā līgumā paredzēts ( pēc līguma drīkst nokavēt 1 stundu)
Комментарии (6)
Paldies Ivaram par godaprātu, atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Lai izvairītos no līdzīgām sajūtām, iesakām nākamajiem klientiem pirms kempera nomas, iepazīties ar mūsu Transporta Nomas Līgumu. Tas gandrīz jau gadu ir brīvi pieejams mūsu mājas lapā -
http://www.camperride.lv/CAMPERRIDE.LV-Transporta_lidzekla_nomas_ligums.pdf.
Jāatzīst, ka Līgumā patreiz tiek veiktas nelielas izmaiņas - tiek noteikts ātruma ierobežojums. Vienmēr iepazīstieties ar Līguma saturu pirms tā parakstīšanas. Pirms nomas, iesakām atbraukt un kemperi apskatīt, lai pārliecinātos, vai kemperis atbilst Jūsu prasībām. Paturiet prātā, ka kempera noma atšķiras no vieglā auto vai busiņa īres - kaut vai remonta izmaksu ziņā. Katrs sīkums - loga aiztaisāmais, izlietne, krāns, eņģes - viss kemperī izmaksā līdz pat 5 reizēm dārgāk kā vieglajā auto vai mājās. Izvēlaties tieši Jums patīkamāko kemperi, tieši Jums tīkamākajā kemperu nomas uzņēmumā.
Lai jauks Jums visiem atvaļinājumu laiks!
Camperride.lv komanda.
Camperride.lv - uzdūros šai sūdzībai, ko izskatās rakstījis paranoisks cilvēks, kam labāk ieteiktu pašam nopirkt kemperi, nevis ņemt to nomā no cita īpašnieka, ja negrib atildēt par savu rīcību. Tas ir tikai normāli, ka tiek iemaksāta drošības nauda, kas kalpo kā segums iespējamo nomnieka darbības radītu seku novēršanai. Pats ar ģimeni mēnesi atpakaļ (jūlija mēnesī) izīrēju šo kemperi no šī uzņēmuma. Līgums bija pieejams protams tūlīt (ja ir slinkums to lasīt, tad tur nav vainīgs izīrētājs). Kemperis bija labi kopts un uzturēts. Man tiešām gadījās arī nopietna tehniska problēma - brauciena laikā radās problēma ātrumkārbā, taču, saskaņojot ar īpašnieku tālāko rīcību, bruacienu varēju turpināt un veiksmīgi pabeigt. Savu droši'bas naudu saņēmu atpakaļ pilnībā pēc dažām dienām, jo tas bija tikai normāli, ka vispirms, ar servisa starpniecību, tika noskaidrots defekta cēlonis (vai tā ir mana viana, ko izdarot nepareizi bruaciena laikā vai arī tā ir detaļu nolietojuma problēma, kas tikai izpaudās manas nomas laikā). Servisa apmeklējuma rezultātā, drošības nauda tika atgriezta un situācija ļoti korekti atrisināta. No savas puses tikai pozitīvākās atsauksmes. Bet sūdzības autoram iteiktu - lietojot citam piederošu mantu, iesaku pret to izturēties, kā pret savu, tad nebūs jāraksta šādas žultainas sūdzības... bet labāk nopirkt savu un atbildēt pašam par savu rīcību.
Interesanti, vai šādos kemperu nomas līgumos tiek paredzētas soda sankcijas pret kemperu īpašniekiem? Piemēram, vai ir atrunāti gadījumi, kad līgumā noteiktajā datumā kempera īpašnieks pēkšņi Jums pasaka: "Piedodiet, nevaru Jums to dot, jo esmu to pārdevis", vai "Izīrēju to citam", ... u.t.t. Bet Jūs esat pus gadu gatavojies ceļojumam, sakrāvis kaudzi mantu un pēkšņi kempera izīrētājs Jūs izčakarē. Par šādu cūcību būtu jāatrunā līgumā soda sankcijas.
Nākošais variants - Jūs saņemat kemperi, izbraucat, bet izrādās, ka gāzes baloni ir tukši. Vai logu šķidruma nav. Ok, Jūs to nopērkat, bet ieliet nevarat, jo nav trektera. Jā, arī to var nopirkt. Un tā vietā, lai dotos ceļojumā, Jūs darat to, kas būtu bijis jādara kempera saimniekam. Par šādiem bezatbildīgiem gadījumiem būtu jābūt atrunātām līgumā soda sankcijām pret kempera saimnieku.
Izbrīna kempera samnieka šeit rakstītais : " ... iesakām atbraukt un kemperi apskatīt, lai pārliecinātos, vai kemperis atbilst Jūsu prasībām." Cienījamais, kemperis nav vieglā automašīna! Ar apskatišanu vien ir stipri par maz. Ziniet, taču, to pasaku par balodi, kas teica "Protu, protu!"? Un cik ir gadījumu, kad tas, kas kemperi pirmo reizi izīrējis, piebrauc pie benzīntanka un lej dīzeļdegvielu dzeramā ūdens tvertnē, līdz tas sāk plūst pa kempera grīdu! :) Un kurš par to būtu jāvaino? Vai nejēga klients, vai kempera īpašnieks, kurš nedeva iespējas klientam pienācīgi iepazīties ar visām, miljons niansēm? Nu jā, neviens kempera izīrētājs, taču, nedos klientam pirms ceļojuma aizbraukt 4-5 mazajos izmēģinājuma braucienos ar vienu nakšņošanu, lai kaut cik, kaut minimāli iepazītu kemperi :)
Sveiki, tralala123,
Paldies, par izteikto viedokli.
Soda sankcijas būtu jāpiemin īpašniekiem, kuri neciena savu klientu. Mūsu praksē nav bijuši jūsu aprakstītie gadījumi, jo cienām savu klientu. Vienmēr visi ir dabūjuši savu rezervēto kemperi. Īpašnieks pavada 1-1,5 h izskaidrojot katru sīkumu un kloķīti. Gāzes baloni tiek pārbaudīti, trekteri, stellatslēgas viss ir kemperī.
Visur ir uzlīmes, ar noteces krāniem, degvielas veidu, kempera izmēriem utt, lai mūsu klients justos drošs un pārliecināts.
Pirms doties tālā braucienā, ir iespēja paņemt kemperi uz 2-3 dienām(mazāk aktīvajā sezonā), ko arī izmanto daudzi mūsu klienti, lai saprastu, vai ceļošana kemperī ir viņiem piemērota.
Žēl, ka Jums ir bijusi tik slikta pieredze, iepriekš nomājot kemperi.
Kemperu īpašnieki tāpat kā kemperu nomnieki ir dažādi.
Lai Jums izdodas nākamais brauciens kemperī!
Camperride.lv komanda.
Paldies par atbildi! Man katrs ceļojums izdodas, jo es sen vairs neīrēju. Gribu pateikt lielu paldies šai sliktajai īrēšanas pieredzei, jo tā uzskatāmi parādīja to, ko vēlos un ko vairs nekad nevēlos :) :) :) Man ir diezgan pamatotas aizdomas, ka ar saviem veiksmīgajiem kemperceļojumiem vairoju Jūsu klientu skaitu. Lai Jums veicas bizness un Latvijā ir vairāk šī brīnišķīgā tūrisma veida piekritēju! :)