Caffeine - Slikts serviss
Kurš jauniešus apmāca attieksmi pret klientiem?
Pasūtīju savu dzērienu un gaidu. Viesmīles (krieviski runājušas) sajaukušas dzērienus- cita persona manu dzērienu noliek uz letes atpakaļ un paņem savu. Es teicu, ka, lai pārtaisa (loģiski), jo cita persona bija paņēmusi un es nezinu vai dzērusi jau. Uz ko man atbildeja ar pretīgu sejas izteiksmi “viņa viņu nedzēra”, paņemu dzerienu un šokā izgāju ārā, jo bija jāskrien un nebija laika strīdēties. Slikta pieredze. :/
Labdien!
Paldies par Jūsu komentāru.
Vai Jūs varētu, lūdzu, precizēt, par kuru Caffeine kafejnīcu runājat, lai mēs varētu nodot informāciju atbildīgajiem kolēģiem, kas parūpēsies, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos un pavadītais laiks Caffeine sagādātu tikai pozitīvas emocijas?
Комментарии (6)
Brīvā brīdī atgriezieties un izrisiniet konfliktu!
Gaidīt to pašu klienti un šoreiz apgramstīt viņas trauku?
Sveiki!
Jūsu nepatīkamā pieredze Caffeine ir saprotama un pamatoti rada neapmierinātību. Klientam ir tiesības saņemt kvalitatīvu apkalpošanu un produktus, kas atbilst higiēnas un drošības standartiem. Ja pasūtījums tiek sajaukts un piesārņots, darbiniekiem tas ir jānomaina bez liekiem jautājumiem. Šāda attieksme no personāla nav pieņemama.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, lai vērstu uzmanību uz servisa kvalitāti un pieprasītu atbilstošu attieksmi pret klientiem. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības formulēšanā vai vēlaties uzzināt vairāk par savām patērētāja tiesībām, droši varat vērsties pēc palīdzības!
Es īsti neesmu cilvēks, kas veido konfliktus un takā pati esmu izmācījusies viesmīlības nozarē, zinu, ka šādās situācijas dzēriens tiek pārtaisīts. Lai kā arī bijis, šokā ka loģiskas lietas viesmīlis nezin.
Pareizi jau Jūs sakat. Tas koments bija vairāk petušarai.
"Kurš jauniešus apmāca attieksmi pret klientiem?"
Neviens. Kaut ko, kaut kā, labi, ja izstāsta un iemet strādāt. Tā ir daudzās vietās.