Caffeine - Slikts serviss
Kurš jauniešus apmāca attieksmi pret klientiem?
Pasūtīju savu dzērienu un gaidu. Viesmīles (krieviski runājušas) sajaukušas dzērienus- cita persona manu dzērienu noliek uz letes atpakaļ un paņem savu. Es teicu, ka, lai pārtaisa (loģiski), jo cita persona bija paņēmusi un es nezinu vai dzērusi jau. Uz ko man atbildeja ar pretīgu sejas izteiksmi “viņa viņu nedzēra”, paņemu dzerienu un šokā izgāju ārā, jo bija jāskrien un nebija laika strīdēties. Slikta pieredze. :/
Комментарии (3)
Brīvā brīdī atgriezieties un izrisiniet konfliktu!
Gaidīt to pašu klienti un šoreiz apgramstīt viņas trauku?
Es īsti neesmu cilvēks, kas veido konfliktus un takā pati esmu izmācījusies viesmīlības nozarē, zinu, ka šādās situācijas dzēriens tiek pārtaisīts. Lai kā arī bijis, šokā ka loģiskas lietas viesmīlis nezin.