Caffeine - Slikts Serviss
04.08.24 atbraucu speciāli uz Caffeine, Alfu, lai izmēğinātu jauno dzērienu “blueberry matcha latte”, salīdzinoši jauns blonds vīrietis pieņēma pasūtījumus. Man priekšā bija cilvēks kuru tik tikko apkalpoja, vēlējos pasūtīt savu dzērienu līdz man izlika zīmi “pārtraukums”. Tajā mirklī samulsu, jo biju pēdējā Rindā, bet labi nekas, pēc stundas atnācu atpakaļ, nogaidīju 15 minūtes Rindā, lai man pēkšņi uzliktu atkal zīmi “pārtraukums”. Vai tiešām mani nevarēja apkalpot? Ņemot vērā, ka biju gaidijusi tik ilgi abas reizes un jo velprojām, nesaņēmu pēc kā atbraucu. Dusmas pārnāca man pāri, jo ilgāk nevarēju gaidīt tā vīrieša “pārtraukumu” un biju spiesta braukt mājās ar pēdējo autobusu nedabūjot pēc kā atbraucu. Neiesaku apmeklēt, ja laiks ir svarīgs, ļoti ilgi aizņem gaidīt 3 cilvēku Rindā un beigās man kā pēdējai uzlika pārtraukuma zīmi.
Labdien!
Paldies par Jūsu komentāru.
Par šo gadījumu esam nodevuši informāciju atbildīgajiem kolēģiem, kas parūpēsies, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos un pavadītais laiks Caffeine sagādātu tikai pozitīvas emocijas.
Комментарии (1)
Braukt speciāli pēc dzēriena ar autobusu un stundu vel gaidīt.. 💀💀💀