Caffeine - Slikts serviss
Vēlētos izteikt nepatiku par to, cik slikta apkalpošana bija no baristas - Elīna.
Šodien, 24.07 plkst. 15:25, karstajā dienā vēlētos nopirkt vēsu kafijas dzērienu, tad jau iegājām kafejnīcā “Caffeine”, kur mūs satika jau ar nepatiku barista.
Palūdzot divas kafijas , barustas acu skaties strauji aizkrita uz augšu, sagaidījām kafijas, tika iedotas divkāršās krūzes , lai tās nesamirktu. Kad mēģinājām uzlikt vāciņus, izņemam vienu krīzi no otras, tad barista uzreiz ar nepatiku un ļoti izmisīgu balsi uzbrauca, kad tas ir vajadzīgs, lai krūzes no aukstā dzēriena nesaplīst. Ko tālāk teica barista, jau bija nesaprotams, bet pēc sejas mīmikas bija redzams, kad klientus šeit Elīna negaida un apkalpo, lai tikai kasse būtu, nevis patīkama atmosfēra.
Pēc šī visa sēžot ārā ar kafiju, sapratām, kad ir vajadzīgas salvetes, ieejot iekšā barista- Elīna stāvēja blakus kafejnīcai un pīpēja, neskatoties uz to, kad iekštelpā jau bija rinda ar četriem cilvēkiem un šo visu Elīna redzēja, bet ar mieru stāvēja tālāk un pīpēja.
Cerams, kad šādus darbiniekus nepieļaus pie darba ar klientiem, jo ar šādu attieksmi pret mums visiem, Jūsu kafejnīca drīz zaudēs klientus un protams arī peļņu.
Комментарии (3)
Bet ja nu Elīnai visu dienu ir jāstāv kājās un jāapkalpo cilvēki un varbūt tikko kāds kā jūs ir iznīcinājis garastāvokli un karstā dienas laikā nav pat laika ne padzerties, ne uzsmēķēt. Un visu laiku ir jāsmaida? Cilvēkiem, kas acīmredzot ne dienu nav strādājuši klientu apkalpošanā. Es saprastu ja jūs rakstītu par uzņēmumu un liktu vadītājiem pievērst uzmanību uz necilvēcīgajiem darba apstākļiem. Un būtu labi ja cilvēki vairāk rakstītu šādu sūdzību,. Es atbalstu. Bet ne par cilvēku bet par viņu darba apstākļiem, kad viņu par tādu padara. Tiešām nesaprotu no kurienes rodas tādi cilvēki kā jūs
Liti atvainojos , bet es jau septiņus gadus strādāju klientu apkalpošanā , un ne reizi nav bijis , kad es savu slikto garastāvokli vai kaut kādu nepatiku būtu radījusi klientiem. Tas kas ir ārpus darba tur arī paliek. Darbs ir darbs un vīns ir jāpilda kvalitatīvi. Ja jau uzņēmums nevar piedāvāja darbiniekiem labus darba apstākļus , tad es atvainojos Elīnai , par to , kādēļ tad viņai ir bijusi tāda nepatika pret to dienu darbā.
Es ļoti šaubos, ka visu 7 gadu laikā nav bijusi neviena reize, kad kāds klients nebūtu padomājis, ka jūs viņu esat apkalpojusi kaut kā ne tā. Un ja katrs par kaut ko tādu sūdzētos, tad gan jau arī jums tiktu. Vispār klientu apkalpošana ir ļoti nepateicīgs darbs. Redziet jūs sakāt, ka vispār nesmaida, neapmierināta kāds cits pateiks pārāk uzsmaidīja manam vīram vai arī uzsmaidīja man laikam ir lezbiete man piemēram
epatīk, ka man baigi smaida, jo es saprotu, ka cilvēks ir vienkārši spiests to darīt. Katram savs, bet, ko gan es saprotu, es esmu tikai stūlbs komentētājs, lai jums jauks vakars. 🙂