Caffeine - Nekvalitatīvs serviss
Pretīga attieksme pret pastāvīgajiem klientiem. Katru dienu vairāk nekā gadu es dzeru vienu un to pašu kafiju ar vienu un to pašu sīrupu - maksāju parastā burgera cenu un sagaidu, ka man iedos vismaz to, par ko samaksāju.
Nesen Caffeine barona labā sāka strādāt jauna meitene ar melniem matiem, kura izceļas ar savu neprasmi un dīvaino uzvedību.
Pirmo reiz viņa pagatavoja kafiju, nelejot sīrupu. Otro reizi kafija garšoja pēc ūdens. Trešajā reizē nav putu, nav sīrupa. Tātad pagāja nedēļa. Šodien pēc nedēļas, atkal par savu naudu saņēmusi dīvainu putru, pieklājīgi palūdzu man uzpildīt sīrupu, uz ko saņēmu nekaunīgu atbildi "tā ir" - ķīvēšanās, strīdēšanās un klaji piekāpīga attieksme.
Pierādīt klientam, mēģināt pārliecināt ar tirgus Dāmas intonācijām, ka kafija ir laba, kad tā ir sūdīga, ir zemākais profesionalitātes līmenis.
Ok, nemāki pagatavot vismaz normālu kafiju vietā, kas speciāllizējās uz kafijas, - nu, gadās. Bet ar tirgoņa intonācijām teikt pretī klientam un augstprātīgi izaicinoši komunicēt - nu, klau. Kas ar jums notiek, caffeine? Centrāltirgus esiet?
Комментарии (2)
Tagad tā kā nebūtu laiks pa cafe staigāt. Tagad ir majsēde. Kafija jādzer mājās. ;)
Reāli d viņiem tagad ir ar darbiniekiem. Visur jaunie. Zirgaste uz Tērbatas regulāri pārkarsē pienu. Sadedzināts piens nav dzerams. Arī ne reizi vien.