Butterfly - Krāpšana , slikta kvalitāte
Pirmkārt, drausmīga kvalitāte, diegi karājās. Birkas ir nogrieztas nost, līdz ar to nevar zināt kāds materiāls un kā jākopj. Otrkārt, drēbes pleķainas un netīras. Krāsas ļoti atšķiras, nevajag maldināt pircējus. Uz kompromisu iet nevēlas, dzēš ārā sliktas atsauksmes un stāsta, ka viss ir ok. Man mētelim jau pēc pirmajām divām vilkšanas reizēm sāka krist ārā pūkas no kapuča un ar katru reizi izskatījās arvien plānāks. Draudzene nopirka kostīmu, taču, kad apsēdās uz soliņa, saplīsa pa vīlēm. Naudu atpakaļ nedeva, tikai ļāva samainīt pret citu. Vēlmes tur atgriezties noteikti nav. Vēlējos kurpes, pasūtīju, taču kad pagāja nedēļa no sūtījuma dienas, viņa man raksta, ka būs ilgāk jāuzgaida, jo kurpju viņai nav... Kādā sakarā, tad teikt klientam, ka prece ir uz vietas, ja viņa nemaz nav? Diemžēl foto no mēteļa nav, jo mētelis ar visu manu naudu ir izsviests miskastē, jo nav nēsājams. Nekad tur vairs neatgriezīšos. Ļoti ceru, ka tāds "veikals" ātri izputēs. Attieksme vienkārši drausmīga.
Комментарии (12)
Man īsti nav iebildumi par kvalitāti, bet cena ir par lielu. Uzgāju veikalu Valsse, kur pāris produkti sakrīt un cena ir nedaudz zemāka un piegāde par brīvu. Gribēju teikt, ka dažos kaktu veikaliņos var atrast tās pašas drēbes tikai par atbilstošu cenu.
Pasūtīju bikses, uzmērot vien vīle atnāca vaļā un sākot skatīties vīlēm diegu gali nav noslēgti, bet brīvi karājas. Aizsūtīju atpakaļ naudu saņēmu ātri, bet tikai par biksēm, piegādes izmaksas nosūtīšanai atpakaļ neviens nesedza. Manuprāt, vajadzīga segt, jo tā nebija mana vaina, ka nosūtīju atpakaļ, bet sliktā kvalitāte.
Ne pirmo reizi pirku šaja veikala drebes. Pedejo reizi saskaros ar briesmigu un ljoti neprofisionalu attieksmi. Veicu pasutijumu internetveikala, pec 2 nedeljam saku rakstit un prasit kur ir sutijums, rakstiju epasta , atbildeja lai sazinos instagrama. Rakatiju instagrama, teica lai rakstu nakajama diena jo shodien nestrada, rakstiju nakamaja diena, teica ka sutijums tiks izsutits shodien un ir jau sapakots. Precizu informaciju vareshot pateikt pec plkst 16:00.
Rakstiju nakamaja diena, man atbild ka preces nav pieejamas, vai velos pasutit ko citu! Un tas ir pec 2 nedeljam kopsh noformeju sutijumu.
Uzskatu ka veikalam pasham ir jasazinas ar klientu ja preces nav pieejamas. Nevis klientam ir jagaida un jaskraida pakalj lai uzzinatu kur ir sutijums.
Ljoti nelaipni atbildeja, nekadi piedavajumi risinat sho problemu.
Ljoti vilusies Butterfly servisa!
Velu atrast patiesi labu komandu , kuri pildis savu darbu, nevis teiks lai klients taksta vinjiem katru dienu.
Es nesaprotu priekskam ir jāpērk drēbes sajā kantorī ja tik daudz cilvēku sūdzas par drēbju kvalitāti,par nepareizo izmēru u.tt. es nekad tur neko nepirku un nepirksu jo uzskatu ka cenas nav adekvātas, un drēbes ar labāku kvalitāti var nopirkt veikalā un lētāk
Esmu šokā par 59€ vērto sporta kostīmu! Kad jautāju vai varu sūtīt atpakaļ, man atbildēja, ka defekts radies nepareizas kopšanas rezultātā! Es džemperi uzvilku 1 reizi, vakarā novelkot biju šokā! Jo arī mans sporta tops ir sabojāts! Drausmas!
Gribu ziņot par butterfly. Lv Esmu iepirusies tur vairāk kārt un divas x esmu saņēmusi sliktas kvalitātes preces. Pirmo reizi es pievēru acis bet otro reizi gan vairs nē. Preces cena bija 95 e, sporta kostīms. Sākumā kad saņēmu pirmajā momentā bija laimīga un visu tak jāpiemēra. Automātiski nogriežu zīmes un aiziet. Nogriezu zīmi, kas bija tikai papīra gabals ar butterflay uzrakstu. Citas zīmes kas būtu kā reāls orģināls, kas tiek iešūtas vīlēs, kur tiek norādīts kā mazgāt, vai var gludināt un ražotājs. Tādu šeit nebija. Un mans šoks bija kad ieraudzīju ka visās vīlēs audums irst. Uzreiz ziņoju veikalam. Bet veikals man paziņoja, tiklīdz jūs nogriezāt orģinālo zīmi(papīra gabalu kuru var uzlikt jebkurs to atpakaļ😂) skaitās lietota prece. Var atgriezt 10% bet atpakaļ neņem preci. Nu ja jau lietota tad nu ņēmu un uzvilku lai aizbrauktu izbraukumā uz 3h un tā kā man nekur no auto nav jākāpj laukā, noriskēju. 😂Bet pēc 3h sēdēšanas mašīnā es biju šokā. Bikses metamas laukā. Audums irst kārtīgi. Protams atkal ziņoju veikalam. Bet nu šoreiz tiem vienalga. Ziņu izlasīja bet ātri atzīmēja, ka tā nav lasīta 😂😂Zem kārtējā veikala posta ierakstīju komentāru, kurš protams nepatika un tika izdzēsts 😂😂Tāds lūk ir šis superīgais veikals. Es taciņu aizraku uz to tirgus bodi.
Arī uzķēros uz košām reklāmām :) Protams, biju dzirdējusi daudz nostāstus, bet domāju pamēģināšu. Pasūtīju kleitu atnāca ātri, nopriecājos, ka būs ko uzvilkt uz plānoto pasākumu. Izsaiņojot kleitu, diegi izrauti, pogu caurumi iziruši, jostas vietā visur izvilkti diegi, kleita gan pēc skata, gan arī smaržas kādām bija bijusi mugurā ilgāk, kā uz piemērīšanas laiku. Protams, sūtīju atpakaļ, naudu nepiedāvāja atgriezt, bet izvēlēties citu preci. Protams, cita prece nāca 3x ilgāk, bet nu atnāca, bet nu kvalitāte tāda, kā alieexpress sintētiskajai kleitai. Kā smejos par sevi, nu nekas pamēģināšu vēlreiz kautko pasūtīt :) Pasūtīju, nu jau mēnesi gaidu, no viņiem nekādas ziņas, man tāda sajūta, ka es lūdzos savu pasūtījumu viņiem. : ) Reklamē jau aktīvi , bet vispirms vajadzētu sakārtot komunikāciju, jo ir tomŗ atšķirība, ja tev pieklājīgi uzraksta, ka tomŗ prece kavējas, atvainojas utt., nevis nedod ziņu un neatbild uz ziņām, vai ja pēc 3 dienām atbild, tad nelaipni. Divas reizes izmēģināju, 3x nemaz nemēģināšu. Vēl jau nav zināms, kas man tur atnāks pasūtījumā. Naudu nevēlas atgriezt :)
es atmetu ar roku tai naudai. Man ar to treniņtērpu ,kontakts arī nelaipns. Skaisti izskatās tikai no malas. Ja godīgi tad Rīgā lielajos centros , piem Akropole Rīga vai Domina, arī var atrast ļoti daudz skaistu kleitu un citu lietu. Un tur tiešām ja nu kas var atgriezt preci un naudiņu saņem atpakaļ. Bet Batterflay ir tāds tirgus nostūris kas atdalījies no Lielā tirgus paviljona.
Pasūtiju bikses, kvalitāte bija laba, bet man nederēja izmērs, ta pēc sūtīju atpakaļ. Biju neapmierināta ka pašai bija jāmaksā par sūtīšanu atpakaļ. Ja bija pasūtījums virs 35 eiro dāvanā bija kaklarota. Pasūtīju 2 preces, vienu paturēju, nekur nebija informācijas ka kaklarota jāatgriež ja atgriež preci. Tagad paziņo ka vajag kaklarotu, par kuru man atkal jāmaksā atgriešana, vai atdošot man bikses. Neiesaku nevienam.
pirms dazam dienam pasutiju sev ziemas jaku, pirmdien atnaca epasts par to ka pasutijums ir sanemts un to var sanemt 2 dienu laika veikala. sodien aizgaju uz veikalu, bet tur man saka ka sadas preces nav un ari tuvakaja laika nebus.. uzskatu ka tas nav pienemami. ritdien ir jabrauc celojuma un pedeja bridi esmu palikusi bez jakas..
Šodien atnāca prece. Pirmais kas man likās dīvaini kāpēc prece nau iepakota. Pēc tam skatoties uz preci ieraudzīju ka visas birkas ir izplūdušas tāda sajūta ka bija trapijusasas zem lietus. No džinsu biksēm iet tāda smaka ka šausmas no Ķīnas saitiem, ja sūti pat tur jau tādas smakas nau man liekas. Kvalitāte vienkārši šausmīga.
Tos bezvīļu apģērbus sevišķi biksītes un augšiņas aliexpress identiskus tirgo par 50 - 90 centiem gabalā. Bet šis beikalsmorasa 13 - 20 eiro. Kāds nepamatots uzcenojums!