BTA - Slikts serviss
Serviss zem 0, katru reizi atrunājas par iesniegtajiem nosūtījumiem, ka tie neder, pat ja tiek uzrādīt diagnoze atbild, ka tā nav pietiekami laba, ka nepieciešams vēl no ārsta vizītes sūdzības uzrādīt.. Jūs normāli? Ko vēl, man video ierakstīt pie ārsta? Iesaku Gjensedige uz visiem 100, jo bta ir kapeiku pi**** kantoris.
Комментарии (2)
Pirmo reizi saskaros ar šādu attieksmi un birokrātiju, kas vienkārši ir ņirgāšanās par cilvēkiem. Es pat nesaprotu, kāda jēga ir no BTA veselības apdrošināšanas, ja tā nesedz ikgadējās veselības pārbaudes un profilaktiskos pasākumus. Cita apdrošināšana sedza. Man vienmēr asinsanalīzēm diagnoze ir norādīta Z038. Tā viņiem nepatīk, vajag vēl izrakstus par sūdzībām. Man ģimenes ārsts ir citā pilsētā, jo tas ir ļoti labs, līdz ar to nevaru tā vienkārši aiziet. Nosūtījumi man ir elektroniski. Kā arī, kā es varu zināt kādu diagnozi prasīt ārstam, lai izpatiktu BTA?
E-pastā saziņā sniedz tikai copy-paste atbildes, uz jautājumiem neatbildēja. Atsūtīja pielikumu ar noteikumiem, kuru vispār pirmo reiz redzu, kas ir faktiski pretrunā ar esošo informāciju veselības polisē, jo norādīts, ka D vitamīna un insulīna pārbaudi apmaksā.
Гудок тумана, зонт кленового сиропа, лепесток стали, проволока лосося, щупальце снега, кость радуги, рюкзак шороха, кирпич утки, очаг льда, ремешок звука.