BTA - Slikts serviss
Vēlējos pieteikt gadījumu Veselības apdrošināšanai, kur ārsts nosūtījis mani uz izmeklējumu pie speciālista. Bta apdrošināšanas speciālisti uzskatīja, ka ir kompetenti apstrīdēt ārsta nosūtījumu un uzskatīt, ka tas ir nosūtījums vispārējam "Self Check-Up", jo ārsts nav bta uztverē pietiekami precīzi aprakstījis nosūtījumā diagnozi. Kaut gan speciālistam, pie kura vērsos ar ārsta nosūtījumu aprakstu, bija skaidrs, kādēļ esmu viņa kabinetā, kas jādara un kādēļ ārsts mani nosūtījis.
Muļķīgi sanāk, ja vēlētos "Self Check Up", ārsta nosūtījumu neprasītu un netērētu viņa dārgo laiku. Un tagad sanāk, ka katrs apdrošināšanas speciālists var apstrīdēt ārsta nosūtījumus, un uzskatīt, ka tā ir pārbaude pēc manas iniciatīvas, līdz ar to atteikt apdrošināšanas izmaksu. Tātad ārstam jātērē savs dārgais laiks, jāraksta nosūtījumos tik garš paskaidrojums, lai katram mirstīgajam būtu skaidrs.
Komunicējot ar bta, no sākuma pasaka, ka neatbilst vieniem punktiem no līguma, sniedzot paskaidrojumu jau atbilde, ka redz tagad neatbilst citiem līguma punktiem. Sajūta, ka meklē tikai atrunas. Beigās lūdz ārstam pārrakstīt nosūtījumu, tātad man atkal jāiet uz vizīti, jātērē savs un ārsta laiks. Skumji! Neiesaku, tikai liekas klapatas.
Добавить комментарий