BTA - KASKO apdrosinasana. Tas var notikt ar katru :(
Biju iegādājies AAS BTA Kasko auto apdrošināšanas polisi.
2011. gada 12. janvārī, man notika negadījums - izvairoties no sadursmes ar suni, transportlīdzeklis, kuru es vadīju un kurš arī bija apdrošināts iebrauca apledojošā sniega kaudzē ceļa malā. Respektīvi, transportlīdzeklis tika bojāts. Saskaņā ar apdrošināšanas līguma prasībām nekavējoties paziņoju Ceļa policijai un BTA. Uz notikuma vietu 30 minūšu laikā ieradās BTA pārstāvis, kurš nofotografēja notikuma vietu un transportlīdzekli.
13. janvārī es devos uz BTA (Rīgā, Sporta ielā 18.) un uzrakstīju iesniegumu par atlīdzības saņemšanu sakarā ar apdrošināšanas gadījumu. Iesniegums tika pieņemts un cits BTA pārstāvis atkārtoti nofotografēja transportlīdzekli un piefiksēja bojājumus. Veicot šīs darbības viņš teica, ka diez vai es saņemšu atlīdzību, jo šogad sarežģītas ziemas dēļ BTA jau izmaksāja pārāk daudz saviem klientiem. Šiem vārdiem es nepievērsu uzmanību un nolēmu gaidīt oficiālo lēmumu.
Šodien, 27. janvārī es saņēmu lēmumu, kurā tika teikts ka atlīdzību es nesaņemšu, jo savlaicīgi neinformēju BTA par notikumu un it kā sniega un ledus kaudze nevar radīt bojājumus, kurus reāli ieguva mans transportlīdzeklis. Izlasot šādu lēmumu es sazvanījos ar BTA un informēju, ka nepiekrītu tam un jautāju kā es varu iepazīties ar lietas materiāliem un saņemt to izrakstus lai veikt papildus ekspertīzi un iesniegt sūdzību PTAC. BTA operators teica, ka lai tikt pie lietas materiāliem man ir jāuzraksta iesniegums, izdarīt to var arī ar elektroniska pasta palīdzību. Iesniegumu es uzrakstīju.
Sakarā ar šādu situāciju es lūdzu Jūsu palīdzību un padomus. Sakiet, lūdzu, kādas darbības man ir jāveic, lai apstrīdēt BTA lēmumu un aizstāvēt savas patērētāja tiesības.
Комментарии (5)
Ko nozīmē diez vai saņems???
Viņu pienākums nav skaitīt cik viņiem uz konta un cik viņiem ir atlicis klientu vajadzībām, tad kāda hera pēc mašīna jāapdrošina, ja kad tev savajadzēsie saņemt viņu solīto palīdzību, viņi pateiks - sori vecais, mums beidzās piķis klientiem... mums vel algas pa 700ls darbiniekiem jāizmaksā utt...
Man instruktors vienmēr ir stāstījis, ja izskrien kāds dzīvnieks, bremzēt nevajag, dzīvnieks būs pa galam, zato būs pierādījums ka viņš izskrēja uz ceļa! Savādāk, tu izglābsi dzīvnieku, sačakarēsi mašīnu, un ej nu pierādi ka tur bija suns vai zilonis!
Protams ja remonts pa 500ls te liksies vērtīgāks par mežacūkas dzīvību, tad uz priekšu!
Putns lidmašīnu arī var sačakarēt, tā pat kā sniegs, jo tas var būt gan mīksts, gan vispirms pakusis pēc tam piesalis, un tad jau tas faktiski ir ledus!
Ko lai saka!? Inspektori ir vainu idioti, vainu patiešām idioti! Nesatraucies, ja kaķis uzmīsīs viņu vāģim virsū, viņiem bez liekiem jautājumiem apmaksās mašīnas pārkrāsošanu! Tie ir tādi kā lobiji... apdrošināšanai jabūt... nepatīk, nebrauc! Tāda viņu attieksme, tapēc nav brīnums kapē LV ir tik dziļā d.. un pat gaismu izejas galā nevar redzēt, un kamēr tāda attieksme turpināsies, tikmēr nekas prātīgs no LV nav sagaidāms!
Jāvēršas ar iesniegumu Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojā.
LTAB nav nekāda sakara ar KASKO. Griezies pie Latvijas Apdrošināšanas asociācijas ombuda. (http://www.laa.lv/pub/?cmd=ombuds)
Protams, pirms iesnieguma rakstīšanas, jāiesniedz rakstiski pretenzija BTA par atteikumu. Ja arī viņu atbilde neapmierina, tad gan uz augstākminēto iestādi, tomēr jārēķinās, ka tas paņems savu laiku.
Bet Bta pārstāvis taču atbrauca uz CSNg vietu un visu safotogrāfēja...!!!