BTA - Atlīdzības saņemšana
Dažos vārdos: meļi un krāpnieki. Viņi runā skaisti, laipni uz sevi slavē, bet viņu pakalpojumi nožēlojami. Pirmkārt, tiešām kvalitatīvi auto servisi pat nevēlas sadarboties ar šo kompāniju, jo tas ir neizdevīgi abām pusēm - servisam un klientam. Viņi piedāvās savu izvēlētu servisu, kas izmaksās diezgan padārgi un paies kāds mēnesis, kamēr to mašīnu varēs saņemt atpakaļ. Bet ne jau dēļ, tā, ka būtu tik lieli bojājumi, bet papīra lietas. Runājot par papīra lietām. Ja kaut kas ir aizmirsies, atlīdzību nesaņemsi, ja nezvanīsi pats. Viņiem ir vienalga, ka neesi aizpildījis veidlapu, tev nekad nezvanīs un nesūtīs e-pastu. Zvanīs tikai, lai paziņotu, ka viņi vēlas saņemt nākamo naudiņu, jo beidzas apdrošināšānas termiņš. Ja apdrošināšana beidzas tuvākā laikā, viņi arī nogaidīs tik ilgi, kamēr tā beigsies un būsi spiests ņemt jaunu. Tie čaļi, kas brauc uz izsaukuma vietām "novērtēt" sabildēt auto, tev mēģinās iestāstīt, ka tā problēma, tev jau ir bijusi sen, ka vispār nav jēgas rakstīt iesniegumu. Skaista un pozitīva attieksme, vai ne? Ja iesniegumā šaubies, ko rakstīt, tā ir tava problēma un tev nepalīdzēs aizpildīt pieteikumu. Visjautrākā ir atlīdzības saņemšanas diena, kur tev ieskaita naudiņu polšam, lai var iedzert uz bēdām, jo nekam vairāk arī nesanāk.
Комментарии (11)
Pilnīgi piekrītu nav laba kompānija.
pēc tava rakstītā jau var redzēt, ka tāds sūds vien esi, un nekad neesi lasījis apdrošināšanas noteikumus. Kāda attieksme, tāda atlīdzība.
Aivar, sorry bet par servisiem tā ir balta patiesība, labak neturpināšu, pašai ir pieredze, šaja kompānijā un ne tu redzi tāmi no ka sastāv tik milzīga summa neko, melnais bizness un tas ari viss viens otram roku mazgā...
kāda Tev starpība kam kas tiek? Vai tad nav galvenais, lai autiņš sataisīts tādā stāvoklī, kādā bija pirms negadījuma? Jāizvēlas serviss, nevis nauda kontā.
Aivar, autins nekad nebus tads, kaa pirms avarijas!
Drošinies pie brokera un problēmu būs mazāk, ieteiks, ko izvēlēties, ko ne kā arī palīdzēs atlīdzības sakārtot.
aivarsk > Smukais Oskars, ja autiņš remontēts apdrošinātāja piedāvātajā autoservisā, ir jāpieprasa acīmredzamu defektu novēršana.
Gadījumā, ja tikusi atjaunota ritošā daļa, jāpieprasa veikt diagnostiku, ja servisā šāda pakalpojuma nav, lai serviss nodrošina šo pakalpojumu, ja apdrošinātājs atsakas apmaksāt diagnostiku, iesaku apmaksāt pašam.
Kāpēc tik detalizēti aprakstu, nu, tikko, kā pieņemts auto no remonta un izbraukts pa servisa vārtiem, apdrošinātāja atbildība izbeidzas.
Avarējis auto nekad nebūs kā pirms avārijas, kaut arī labi meistari prot un māk darīt "brīnumus" :)
Esmu taisījis viņu piedāvātā servisā. Rezultātā man netika sataisītas vairākas lietas. Galvenokārt, pamatojoties uz "tas taču tev jau bija sen". Ja normāls remonts izmaksā, piemēram, 200Ls, tad tev piešķirs kādus 100Ls jo viņu serviss uztaisa tādu tāmi. Kāpēc? Ļoti vienkārši - nekvalitatīvs pakalpojums un lētas ķīniešu detaļas. Salūzīs pēc pāris mēnešiem un varēsi taisīt vēlreiz. Es tad labāk paņemu naudu un iedodu taisīt cilvēkiem, kam uzticos jau labu laiku.
BTA ieteiktajos servisos bija ļoti nelaipna apkalpošana un sliktas kvalitātes detaļas.
Www.salaboauto.lv-- pedejais suds, neuzkerties !!!
www.sabojatauto.lv