BTA - Atlīdzības neizmaksāšana
Nesaistieties ar negodīgo apdrošināšanas kompāniju BTA! Tikko saņēmu atteikumu izmaksāt atlīdzību par uzturēšanos stacionārā.
Visu tulko tikai sev par labu! Nekad neizmantošu šīs kompānijas pakalpojumumus un neiesaku to darīt citiem!
Комментарии (15)
Par bta ik pa laikam paraadaas suudziibas par atliidziibu neizmaksaasnanu, laikam vinus kriize skaarusi, nu ja nevar savilkt galus kopaa ir jaaklopee, taa bodiite ciet, nevis jaaturpina maaniit cilveeki.
Tikko ar saskāros ar BTA kantora izdarībām. Man gan bija jāiesniedz papildus dokumenti (tas nekas, ka viss pēc viņu noteikumiem bija iesniegts tā kā vajag). Izrādās, ka es biju ieradusies iesniegt savus papildus dokumentus laikā, kad attiecīgais departaments vairs nestrādājot. Protams, tas kas tur sēdēja, neko no šī nesparot un manus dokumentus neņem pretī. Pēc zvana uz BTA, kur tad es to varu iesniegt, atbilde - klientu apkalpošanas centros. Laikam manā gadījumā tas bija neklientu apkalpošanas centrs. Un t''a kā biju apmeklējusi nelīgumiestādi, man skaidri un gaiši lika saprast, ka tā esot mana izvēle iet uz nelīgumiestādi...domāju, ka man ārsts nav jāmaina tikai tādēļ, ka šogad tā nav BTA līgumiestāde. Turklāt skaidras naudas izmaksa notiek tikai līdz 17.00. Manuprāt, BTA serviss būtu patiešām labs, ja būtu kaut cik pretimnākoši un kaut vai vienu dienu nedēlā strādātu līdz 7 vakarā.
Jūs gan daudz gribat, labi ka pie šiem apstākļiem vēl kāds strādā līdz 17.00 un 5. dienas nedēļā.
Valsts iestādes vēl strādā vienu dienu nedēļā līdz 19.00. Tā kā ir tikai inormāli, ka ir viena diena, kad visu nokaŗtot pēc darba laika. Turklāt, arī daudzi ārsti pieņēm pēc 17.00, tad jāprasa, vai šajos laikos un apstākļos ir jāstrādā pēc 17.00?
Nu visiem nav jāizpatīk vienai personai, kas nez par kādu naglu iztēlojusies. Ja vēlies atlīdzību, izbrīvē laiku vai nerij pusdienlaikā, bet dodies pie apdrošinātāja iesniegt čekus, ja esi tik gudra, lai apdrošinātos pie apdrošinātāja, kam nav līgumsaistību ar Tavu ārstu. Turklāt, visticamāk, ja pagājušogad tā bija līgumiestāde un šogad vairs nav, tā ir krāpnieka ārsta vaina, kas pa labi un kreisi apdošinātāja naudiņu svaidījis savam labumam.
Laikam esi BTA darbinieks...:)
Neiztēlojos ne par naglu, ne kā savādāk. Pusdienas nevis riju, bet paēdu savās 30 min, pa kurām nu nekādi gribēdama nevaru paspēt aizkļūt līdz BTA un atpakal. Un es pati neapdrošinos, bet apdrošina darba devējs. Vienkārši man šķiet, ka nekorekti no BTA PUSES ir norādīt, ka pati vainīga, ka eju uz nelīgumiestādi.Protams, ka BTA tagad neiet viegli un ka tik pačakarēt kur vien iespējams (kaut ko neizmaksāt, kaut ko papildus pieprasīt ar cerību, ka neiesniegs, attiecīgi izturēties, jo otreiz jau nenāks utt.).Grūti laiki pienākuši, ak nabaga apdrošinātāji...:)
Neesmu BTA darbinieks, bet vienkārši kretinē, ka ir tādi cilvēki kā Tu, kas savu tiešām mazsvarīgo bēdu nevar paturēt pie sevis. Jāpasūdzas, jāpaņaud utt. Tev vieglāk palika??? Pirms sūdzēties vajag arī padomāt par tiem, kas šajā iestādē savu darbu veic apzinīgi un kārtīgi. Tas, ka ir eksemplāri, kas haltūrē, protams, tādi ir katrā iestādē, bet pirms sūdzēties vajadzētu arī saprast šī uzņēmuma darbinieku lomu. Tas ka transporta atlīdzību speciālists nepieņems Tavu ārsta vizītes čeku ir 100%, tāpēc arī nosūta Tevi tur, kur Tev šis papīrīts jāiesniedz. A Tu uzreiz: "Tikko ar saskāros ar BTA kantora izdarībām".
Tu šķiet neatrodies īstajā portālā. Te izsaka sūdzības nevis kādu slavē. Un katram ir sava sūdzība. Viss ir relatīvi. Kādam bēda par BTA jau pirms laika piedāvātajiem it kā superīgjiem piedāvājumiem, citam bēda, ka jājūtas vainīgam, ka apmeklē nelīgumiestādi.
Ļoti jauki, pīkstiet tālāk par sīkumiem un savu slinkumu. Noteikti tālu tiksiet!
Īsti nerubiju fišku, bet man liekas, ka dalita bēda ir pusbēda.Vismaz atbalsts no cita cilvēka vien ir atvieglojums.
Pērle - nekad neizmantošu šīs kompānijas pakalpojumus. Vispār jau tevi darba devējs apdrošināja, vadoties pēc piedāvājuma. Gribētu redzēt, kā aiziesi pie šefa un pateiksi - zini ko, ja drošināsi mani BTA, tad karti vari iebāzt ... :) Būtu paldies teikusi, man šefs veselības polisi nedod.
Nepiekrītu, vajag sekot līdzi noteikumiem, pats vainīgs.
pats strādāju kādreiz bta par klientu menedzeri. mums viss bija čotka t.i. godīgi. man pret viņiem sūdzību nav.
Ieraugi savu stulbumu manā piemērā.
Darba devējs Tev uzdāvina Rimi dāvanu karti. Tu aizej uz savu iecienīto Maximu un sapērcies. Pēc tam nes čekus uz Rimi un brīnies par viņu reakciju.
Ja jau ir tāds līgumiestāžu saraksts firmai, tad tam ir pamatots iemesls! Ja esi tik ļoti pieķērusies savam ārstam, tad atdod savam darba devējam veselības karti, par kuru viņš Tavai labklājībai ir izgrūdis ~300 latus, un dari kā ienāk prātā. Stulbuma kalngals vēl kaut ko tādu pļurināt pa visu pasauli!
Otro riezi esu iekritis uz BTA tie meklē katru iemeslu lai nemaksātu. Nu es ne tikai pats vairs apiešu gabalu šai kompānijai, bet būtšu staigājošā antireklāma tiem :D