Bronze Bark - Slikts servis
Gribu brīdināt potenciālos Kārļa Meldrāja klientus. Šim meistaram ir nenopietna attieksme pret klientu un darbu.
Pusgadu gaidīju savu pasūtījumu un nesagaidīju, tik meli un solījumi.
Februārī pasūtīju 2 plauktus, 2 galdus, krēslu un pufu. Pēc trīs mēnešiem jautāju- būs un kad?Problēmas ar pārcelšanos, bet tūlīt ķersies darbam klāt. Labi, dodu vēl trīs mēnešus. Tas ir līdz 1. augustam jābūt visam gatavam. Atkal jautāju būs (palikušas 3 dienas līdz 1.augustam)? Jā, palikuši sīkumi un pārs neskaidri jautājumi. Uz jautājumu - kas neskaidrs? Kārlītis pajautāja galdu izmērus!
Un mana pacietība bija beigusies. Jāsaka, ka neprasīja veikt priekšapmaksu, bet tas nedot tiesības melot, neievērot termiņu, vai kā savādāk ņirgāties par cilvēku.
Комментарии (5)
Šī sūdzība gan ir diezgan nepamatota, jo klientei tika solītas mēbeles piegādāt uz 1.augustu. Kliente pārskaitās par to, ka pajautāju galda virsmas izmēru, kā nobeigšana man būtu prasījušas kādas 2h. Noliegšu arī klientes teikto (problēmas ar pārcelšanos un dodu vēl 3 mēnešus). Pārcelšanās bija, bet bez problēmām. Par to, ka kliente dod vēl 3 mēnešus nav nekāda sakara. Par termiņiem vispār nekas netika runāts. Norunāta tika cena, dizains un pāris izmēri. Pēc ilga laika kad kliente pajautāja kad varētu būt mēbeles atbildēju, ka drīzumā varēšu uzsākt. Kliente atbild ar to ka labi, viss kārtībā un es jūs nesteidzinu, man galvanais mēbeles līdz 1.Augustam. Pielikumā sarakste ar klienti.
Šinī situācijā kliente pati izraisīja ļoti nesmuku situāciju, jo datumu 1.augustu ko noteica pati kliente tā arī pati nesagaidīja kaut arī tika solīts viss uz 1. datumu. Tākā nekādu priekšapmaksu neņēmu un pats biju sapircis materiālus un 95% no pasūtījuma jau biju nobeidzis klientei tas likās aizvainojoši un tā arī pazuda 3 dienas pirms piegādes. Un nav neviena pamatota teikuma kur būtu melojis klientei.
Ko lai saka, trūkst vārdu. Es viņam izraisīju nepatīkamu situāciju! 06.02.17. aizsūtīju visus izmērus un gaidīju, jā mana vaina, ka kā muļke ,tik ilgi gaidīju. 20.04.17. pēc atkārtota jautājuma, kad būs- paskatīšos grafikā un pazūd. Šeit mūsu sadarbībai vajadzēja likt punktu. Lai nu kā, es ticu, ka viss nāk atpakaļ. Lai veicas.
Mana pieredze ar Bronze bark arī nav iepricinoša. Ļoti vīlos cilvēkā, kas sākotnēji bija radījis patīkamu iespaidu. Cilvēkus maldināt nav labs stils un bumerangs nāk atpakaļ.
Sakarā ar to, ka ierakstus un komentārus šajā portālā nav iespējams dzēst vai labot, vēlos precizēt, ka iepriekš minētais gadījums ir veiksmīgi atrisināts. Bija radies neliels pārpratums, taču viss ir veiksmīgi atrisinājies un pretenziju pret šo uzņēmumu man nav.
Mes gan jau vairak par menesi gaidam, kad atsutis solito davana pufu un jaunus amortizatorus gultai, jo man pat nav speka pacelt gultu ar matraci . :)