Brio Engineering - Klientu serviss

Kompānijas klientu serviss ir katastrofa. Tiek solīts atbraukt un novērst kases sistēmu problēmas nedēļām. Nav saprotams cik konkrētie pakalpojumi izmaksās un kura ir atbildīgā persona. Kompānija pirms pārdot kases sistēmas solīja, ka ir apzināta Servisa problēma un tiek veiktas strukturālas izmaiņas, kas ievērojami servisu uzlabos. Ir pagājuši 8 mēneši un ir kļuvis vienīgi sliktāk.Sastrēguma periodos kā EUR LVL maiņa kompānijas telefoni vispār neatbild. Neiesaku iegādāties minētās kases sistēmas, jo jebkuras problēmas ar ko nāksies saskarties būs faktiski neatrisināmas.

R

Комментарии (1)

A Azik99 02.10.2014

Tā tiešām ir. Anekdote ne uzņēmums. Ja izmantojat viņu pakalpojumus, jārēķinās, ka problēmas noteikti būs vairāk, kā izmantojot citus. Risinājumi it kā seko, bet pamatā bieži nenovērš. Vienīgais risinājums - zvanīt pa n-tām reizēm dienā, kamēr neatbrauc. Vislabāk līgumā jau iekļaut kaut kādus reakcijas laikus un sankcijas, ja nenovērš. Bet tā vai tā jābiksta un pašam jātērē laiks uz šito kantori.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы