BRC /audi TDI 3.0 - Iesmērē nokautus autiņus
Sveiki.Iesaku visiem, ja ir darīšana ar BRC vispirms autiņam uztaisiet motora diagnostiku, bet kāda dīzeļa centrā...Oficiālie dīleru servisi neko nesajēdz, jo neko talāk par kompi neskatās.Mana gadījuma bija tā, ka uztaisīju pirmspardošanas diagnostiku un nekā....protams vajadzēja veikt motora diagnostiku, bet arī tajā, nekas mana gadījuma naparadītos. Bet jau ceturtā diena sapratu, ka motora darbība nevienmērīga, jautāju BRC ko viņi man ir iesmērējuši atbilde bija vis ir kārtība, lai es Tikkai braucu.5 diena noklajas turbīna. ... Dēļ ta ka nav spiediens karteri... Man vis bija skaidrs....motors bija nokauts...Varu pateikt vienu BRC neviens no pārdevējiem neko nesajēdz no auto, pilnīgi neko. Vīņi man tur visādus sūdus sastāstīja. Pa cik pazīstams ieteica viņus, es itkā domāju ka tiešām viņi ko sajēdz. Otrs.Manam izvēlētam auto nebija iespēja braukt ara no teritorijas, jo redzi nav apdrošināšana, nu ta ir reāla huiņa.... Jo kad dabūju pabraukt pa šoseju man uzreiz bija vis skaidrs ....ka ar šo auto bus problēmas, jo motors nevienmērīgi strāda un arī rija eļļu 1L uz 400kmTa nu es nopirku auto no tipa uzticama džeka BRC pabraucu 4 dienas sapratu ka ir man iesmerejis, viņš man apmaksāja turbīnas maiņu bet turbīnas remontu es pats.. 400 euro..Kad turbina bija gatva uztaisīju motora diagnostiku Gasparmotors ... Tur diagnosticēja, ka motors ir beigts.... Jo pēc turbīnas remonta pamainījās spiediens un viens cilindrs vairs nestrādāja ....Pirms tam Gros auto kuri man turbīnu mainīja ieteica sprauslas visas uzlikt jaunas pa 2000 euro ...lohi.. Labi ka to neizdarīju, jo tapata nekas nebūtu mainījies .... Šitas Servis arī laikam labi sader ar BRC. Vienādi neko nejēdz no auto...Tagad meklēju jaunu motoru kas maksā sākot ar 1000 euro plus vel maiņa ...Nu ta. BRC ... Kuriem ir svarīga Tikkai peļņa...BRC ir pohuj, par to ko viņi pārdod. Ja es būtu viņu vieta, jebkuram auto uztaisītu motora diagnostiku ,vispirms un tad pārdotu tālāk ... Bet nu tā ... Nekad labāk tur neko nepirkt, tādi ir mani secinājumi.
Комментарии (7)
Gribēju vel piebilst, ka sajūta no pārdevēja BRC M.M man atstāja tādu iespaidu, ka es esmu vainīgs nevis viņš kā pārdevējs.
Protams, ka man neviens neatvainojas, vai kā savādāk... Vnk pipec džeki...
Pateica Tu tak zini ka lietota mašīna ir kaķis maisa, taka neko īsti nevar palīdzēt.
bet vai zinat ka pec likuma pardevejs tas ir auto placis dod savu garantiju 3 menesi, un iesaku aizsutit so situaciju pienemsim bez tabu lai visa latvija redz par brc un tad jau tie klienti metis likumu
Kaut kas neiet kopā. Ja taisīji pirmspardošanas diagnostiku, tad parasti dzinēja diagnostika ir saraksta augšgalā. Par kādu diagnostiku tu esi maksājis un ko tu vēlējies pārbaudīt? ECU kļūdas, nobraukumu, ritošo?
"motors nevienmērīgi strāda un arī rija eļļu 1L uz 400km" - Vai šo pie auto apskates, testa brauciena un diagnostikas neviens nepamanīja? Dīzelim kompresijas un atgāžu pārbaude ir galvenais dzinēja tehniskais rādītājs, ko veic gandrīz jebkurā servisā.
Un ja tāds eļļas patēriņš, tad noteikti ar aci var pamanīt palielinātu dūmainību un ar degunu sajūst sū..., ja protams pircējs nepērk auto dēļ ādas salona, 19" diskiem, zemprofila riepām, audio sistēmas utt.!
"Dēļ ta ka nav spiediens karteri..Man vis bija skaidrs...motors bija nokauts..." Un atkal jautājums, uz ko tad skatījušies meistari diagnostikas laikā? Vai borta dators arī nebrīdināja par zemo eļļas spiedienu?
"Pirms tam Gros auto kuri man turbīnu mainīja ieteica sprauslas visas uzlikt jaunas pa 2000 euro ...lohi.."
Servisi ir ieinteresēti no klienta iegūt maksimāli lielākus ienākumus, pārdot un samainīt pat to, kas darbojas un labi funkcionē, jo reāli nevar atrast un 100% diagnosticēt problēmu!
No BRC puses šīs solis ir liels kauna traips viņu darbībai, jo domāju, ka BRC iepriekš ļoti labi bija zināms auto tehniskais stāvoklis.
Bet arī potenciāliem auto pircējiem, ja kaut kas lielas aizdomīgs - NEPĒRC! Ja pats nesaproti no auto, tad pieaicini profesionāli, vai ved uz diagnostiku uz savu servisu pie zināma un uzticama meistara. Neuzticies pārdevēja servisam un solījumiem, jo pārdevējam tikai viens uzdevums - pārdot, bet tev kā lietotājam ar šim kļūdām vēlāk būs ilgi jāsadzīvo, kas arī ienesīs būtiskās pārmaiņas budžetā.
Šajā gadījumā pircējs akli uzticējas pārdevējam, luk Jums arī rezultāts!
skatiijos raidiijumu par lietuvieshu auto meistariem, kuri no 3 sasistam masinam taisa vienu veselu un taja raidiijuma bija redzamas mashinas arii ar numuraziimi brc, tapeec pec taa raidiijuma man brc mashiinas biedee
ar autoķīmiju var radīt brīnumus. Pielej motoram pie eļļas un neviens servis nepateiks, kas par vainu. Tikai pec 1000km motoram gals klāt.
Un vispar, par tādu pirkumu, kad motors ir beigts, BRC vaidzētu dažiem kajas no dirssas izraut. Lai tikai nesaka ka nezinaja, kas par vainu mašinai. Lai tik nediršs " ka lietota mašina ir laimes spele, ķaķis maisā.Tad tur strada tadi lohi, ka paši pie apskates iegrābušies un mašinu vaidzēja nogrūst.
žel ka tev tā sanacis ar pirkumu.
visi auto saloni ir lohotrons pat pilnīgi jaunus auto ir iespēja sistus pārkrāsotus nopirkt, bez krāsas biezuma mērītāja nekādos salonos nav ko darīt man viens vecis kurš strādā pie of dīlera marku neteikšu teica,ka 10 % auto kurus tirgo kā jaunus ir pie transportēšanas cietuši un piekrāsoti un pārkrāsoti pie pārdošanas to slēpj un iesmērē kā pilnīgi jaunu
pirms gadi 6 joka pēc zvaniju uz BRC par reno kurš 9 gadu vecss spīdēja un laistījās kā pilnīgi jauns,nobraukums bij smieklīgs,piezvanot jautāju vai auto ir pārkrāsots jo trakotī spīd,atbilde bij tāda... vecis nosauca mani par bērnu un runāt par šo tēmu vairs nevēlējās,pārējo paši domājat ja smadzenes ir