Bouling viesnīcā "Islande" - "serviss"

Sākšu ar to, ka, veicot rezervāciju, mēs netikām brīdināti, ka bārā nav iespējam pasūtīt uzkodas. 6 cilvēku grupai tika atnesta viena dzērienu karte. Bārā strādājošās meitenes neatrada laiku atnākt pieņemt pasūtījumu, kaut gan mēs bijām vienīgie apmeklētāji. Tāpat viņas izrādījās pārāk aizņemtas lai atnestu pareizu skaitu pasūtīto dzērienu, kurus pašiem nācās iet pasūtīt pie bāra un vēlāk novāktu tukšās glāzes, kā arī lai painteresētos, vai apmeklētāji vēlētos papildus dzērienus.

Papildus vēlētos izteikt neizpratni par puisi, kas apkalpo boulingu. Es saprotu, ka cilvēks ir aizņemts ar datoru un mobilo telefonu, bet es iedomātos, ka viņa darbs ir izsniegt klientiem boulinga apavus un ievadīt klientu datus datorā pirms spēles. Tā vietā darbinieks negribīgi atraujoties no datora ekrāna aizvainoti nomet par 2 izmēriem lielākas prasītā viena izmēra vietā boulinga kurpes. Tāpat pēc tam, kad spēlētāju vārdi datorā tika ievadīti nekorekti, uz lūgumu nomainīt sekoja komentārs, ka viņš visus rokrakstus salasīt nevarot. Vēlāk, situācijā, kad dati ir ievadīti nekorekti un dators uzskaita punktus vēl pirms klents ir izdarījis metienu, darbinieks atbild, ka viss ir kārtībā, tā nevarot būt un nekorekti ievadītie dati tiek izlaboti tikai pēc vairākiem atkārtotiem lūgumiem.

Vēlētos uzsvērt, ka šādas situācijas būtu kaut kādā mērā saprotamas, ja boulinga klubs būtu pilns ar apmeklētājiem un darbinieki kustētos kā bites, lai visu paspētu. Tomēr situācijā, kad no 7 celiņiem ir aizņemti viens vai divi, rodas pamatots jautāums par darbinieku atbilsību ieņemamajam amatam kā arī saņemtā pakalpojuma cenas atbilstība pakalpojuma kvalitātei.

Visu augstākminēto nepatīkamo sīkumu kopums nerada vēlmi jelkad apmeklēt šo klubu atkārtoti.

I

Комментарии (4)

0 013 25.03.2009

vai vai vai, nabadziņš. Ciest nevaru šos murmuļus, kas domā, ka pasūdzēties šobrīd ir stilīgi.

T true 25.03.2009

nu vispar jau klientam ir tiesibas sanemt pienacigu apkalposanu, par ko vins maksa. zhel, ka LV ir tads limenis, un problema nav alga, ka citi apgalvo, bet gan sabiedriba, jo citas valstis maksa tapat, bet apkalposana vienmer ir laipna, ta ka...cilvekiem vajadzetu mainities pashiem, un but pozitivakiem un atsaucigakiem darot savu darbu, bet ja nespej, tad nu jamaina darbs, kas tuvaks sirdij, nevis bojat citu cilveku ikdienu :)

K Kriss 21.05.2010

Manupraat, ljoti pamatota suudziiba... Par labu servisu to laikam nevareetu saukt :)

E Eseseseseseses 21.05.2010

sii tiesaam ir viena no retajaam sakariigi izklaastiitajam sudzibaam sajaa lapaa (lai ari gadu veca teema). varbuut vieniigi vareeji nosaukt konkreeto darbinieku vardus vai vismaz datumu un laiku, kad tur bijaat, lai necies apziniigie darbinieki..

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы