Booking.com - Slikts serviss, nav sniegts pakalpojums pilnā apjomā
09. - 10.02.2018. Rezervēju riga classic apartments dzīvokļa tipa apartamentu zvaigžņu ielā 24 - pakalpojumā iekļauta naktsmītne ar brokastīm (rezervējums 14.10.2018. Nr.1935004329) . Laicīgi saskaņoju iebraukšanas laiku, bet pirms ievākšanās saimnieks paziņoja, ka maina dzīvokli. Izrādījās, ka piedāvājumā nav iekļautas brokastis. Telefoniski mēģināju noskaidrot iemēslu ši pakalpojuma atcelšnu. Atbildēja, ka šis dzīvoklis ir daudz dārgāks nekā mūsu " lētais" rezervējums. Bija 'loti rupjā veidā paziņots, ka būs piestādīts rēkins uz 50 euro par šo dārgāko apartamentu. Runāja ļoti augstprātīgi, jūtos nabadzīgā radinieka lomā. Mēģināju noskaidrot, kāpēc bija šis pārmaiņas, jo man bija vajadzīga gulta uz nakti un brokastis (mēs braucām tālāk ļoti agri no rīta) . Tad bija piedraudēts ar izvākšanos. Saruna bija plkst 21-00, mēs pilsētas viesi. Aplamāti, pazemoti mēs atbrīvojām dzīvokli. Līdz pusnaktīm mēs atradām, bet bija sabojāts garastāvoklis un izmesta nauda. Dzīvojot cita pilsēta, es bieži izmantoju jūsu pakalpojumu, līdz šim viss bija ok. Vēl kas man nepatika, ka e-pastā visi ziņojumi palagos nāca tikai angļu valodā (saziņas valodu izvēlejos lv) . Es pārzinu krievu un vācu valodu, vai valodas likums te nestrāda? Pievienoju rezervācijas un ziņojumu kopijas
Комментарии (1)
Sarakste visa taču ir latviešu valodā. Sazinieties ar Booking.com un informējiet viņus, nevis šeit.