www.sudzibas.lv Booking.com Naudas atgūšana par atceltu rezervāciju

Booking.com - Naudas atgūšana par atceltu rezervāciju

29.07. Bijām rezervējuši ar priekšapmaksu divas istabas viesu mājā Tērvetē, bet nācās to atcelt, sakarā ar to, ka 28.07. Latvijā plosījās spēcīga vētra ar lietusgāzēm, kurā cieta arī viesu māja. Kad sazinājāmies ar to, viņi piedāvāja rezervāciju atcelt. Taču naudu dabūt atpakaļ nevaram, jo booking.com palīdzības dienests neatbild uz mūsu vēstulēm.

19.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

L lapsene 20.08.2024

Pirmkārt, ne jau Jums vajadzēja atcelt rezervāciju, bet naktsmītnei. Otrkārt, Bookingam ir jāzvana un tad viņi sazināsies ar naktsmītni lai tie atdod naudu. Tā tas notiek. Ja rezervāciju atceļ naktsmītne, tad automātiski no Jums netiek iekasēta nauda, jeb kkādu nedēļu laikā tā atgriežās pie Jums. Negodīgie saimnieki lūdz viesiem atcelt rezervāciju kad nauda no viesiem jau ir iekasēta, jeb kad bezmaksas rezervācijas atcelšanas laiks ir beidzies. Jebkurā gadījumā ir jāzvana Booking.com un viņi vienmēr visu veiksmīgi atrisina. Man ir ilgstoša pieredze ar viņiem. Lai veicās!

O OLAFS INDERSONS 20.08.2024

Zvanīju uz naktsmītni, man atbildēja, ka naudu viņi saņem tikai pēc tam, kad klienti ir bijuši pie viņiem. Pie tam, es nevaru atrast nevienu telefona Nr. , lai sazinātos ar Booking.com. Un priekš kam Booking.com ir atbalsta komanda, kura ignorē vēstules?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы