Booking.com - Krāpšana
Biju veicis rezervējumu viesu namā ar priekšapmaksu. Tajā pašā dienā piezvanīja no viesu nama administratore un lūdza atcelt rezervējumu, jo esot notikusi kļūda un pakalpojums izrādās, ka nav pieejams. Atcēlu rezervējumu un booking.com man bija jāatskaita 7-12 dienu laikā samaksātā nauda, bet uzņēmums tā arī nav atmaksājis. Ar tīmekļa vietnes klientu apkalpošanu sazināties praktiski nav iespējams. Pašas mājas lapas uzbūve ir pielāgota priekš tā, lai klientiem būtu apgrūtinājums risināt problēmsituācijas, apjuktu informācijas nepieejamībā un nolaistu rokas par pazaudētajiem līdzekļiem. Ir iespējams vienīgi sūtīt vēstuli, kurai nav nekādas references - vai viņi ir to saņēmuši, vai izlasījuši, tas nav zināms! Nav nekādas atbildes. Telefona numura nav. Tikai vienīgi birojam Londonā. Protams, man nāksies vērsties tiesā, ļoti nepatīkami... Dārgie cilvēki, lūdzu, nekad neveiciet priekšapmaksu iekš booking.com! Pastāv iespēja, ka nonāksiet tādā pašā situācijā.
Комментарии (6)
Man līdz šim problēmas nav bijušas.
Man līdz šim problēmas nav bijušas ar booking.com
Man arī gadiem nebija problēmu, bet līdzīgā situācijā Booking no manis iekasēja 300 eur, un jau mēnesi man neviens naudu neatgriež un Booking pat neatbild uz jau četrām aizsūtītām vēstulēm. Plānoju griezties policijā, jo to nevar savādāk nosaukt, kā par krāpšanu!
Ja godīgi, tad pats vainīgs. RTFM jeb nekad neatcel rezervāciju, ja vietas saimnieks zvana. Visticamāk rezervācija bija bez atcelšanas iespējas, bet to jau autors nepateica, kā bija patiesībā. Šeit bija jāsazinās ar atbalsta dienestu un jāinformē par šādu zvanu un saziņa ir iespējama.
atraduši par ko policijai sūdzēties :D :D :D :D viņi pasmiesies, jo tipa darīt citu šiem nav ko, kā izmeklēt ko tādu :D
Man briest kas līdzīgs. Iespējams naudu neatgūšu.