Booking.com - Izbojats atvalinajums
Aizlidojam ar viru uz fuerteventura un sākās problemas. Bijām norezervejuši viesnīcu el sultano. Naskamajā dienā devāmies uz šo viesnīcu bet ierodoties tur priekšā lieli dzelzs vārti kuri bija slēgti. Nauda bija novilkta 500 €. Zvanam booking.com ko darīt? Viņi atsūta atvainošanos ka viesnīcā diemzjēl nav vietas. Viņi varot ieteikt citu viesnīcu. Pieņēmām piedāvājumu un devāmies ar taxi tur. Ierodamies briesmīgs rajons un viesnīca dzīvokļa tipa un cena dārgāka. Mums tas neapmierināja. Zvanam vēlreiz ko darīt, jo mums naudas vairs nav lai noīrētu citu. Operators atbild, ka lai paņemam kredītu vai aizņemamies no draugiem. Es izskaidroju situāciju ka mums naudu vajag tagad atgriezt ko viņi novilka. Vinš teica ka nauda būs tikai pēc 2-7 dienām. Es saku vai nevar atrast tad vismaz kādu viesnīcu lētu uz 2 dienām jo naudas nav vairāk. Ok viņš atrod viesnīcu casa frans. Naudu novelk atkal 100€. Aizbraucam tur atkal vārti, privata villa un slēgtas durvis. Zvanam ko darīt? Operators saka, lai sazinamies ar villas īpašnieku. Zvanam īpašniekam kurš šobrīd atrodas atvalinajumā holandē un saka ka vinš nekad uz tik īsu laiku neizīrē jābūt vismaz 7. Dienām. Vinš pats sazvanīsies ar booking un kad atslēgas no villas atrodas pie puiša vārdā robert. Iedeva tā puiša nr. Zvanam tur neviens neceļ. Stāvam izmisumā ar čemodāniem uz ielas. Aizgājām uz okeānu tuvumā bārs. Sezjam un gaidam zvanu jau vakars 20: 00. Iepazistamies ar cilvekiem kas pazīst robertu un villas īpašnieku. Viņi sazvana un sarunā kur dabūt atslegas. Sarunāja ar saimnieku ka mums tur jābūt uz 5 naktīm. Ok nav variantu jo plkst jau 22: 00. Tad atkal zvana booking un arī saka, ka atslegas var dabūt pie roberta. Aizbraucām uz villu un bijām priecīgi ka vismaz ir kur pavadīt atvaļinājumu. Izrakstoties no villas vēl vajadzēja piemaksāt 240€. Vēl bija palikušas 2 dienas no atvaļinājuma kur nakšņot. Bookingā rezervēju viesnīcu surfing color tur atkal samaksāju 156€. Secinājums tāds ka esmu samaksājusi vairāk par viesnīcām kā bija ieplānots un atvaļinājums nebija izdevies. Vēlētos saņemt kompensaciju jebkāda veida. Vai arī došos uz norvegijas tv. Cerams uz atsaucību.
Комментарии (9)
norvēģijas TV jau komatus neprasīs, tas labi.
tad kas īsti ir vai nav atrisināts?
Nav atrisinaats es veelos kompensaciju.Ja nenonaksim pie vienas vienoshanas , tad es griezishos tv vai citos medijos.
Booking.com
Ja es nekļūdos tad Booking.com nav nekāda sakara ar jūsu problēmām jo viņš vienkārši ir starpnieks tāds pat kā Latvijā 1188.lv, salidzini.lv, kurpirkt.lv u.c... viņi vienkārši piedāvā informāciju
Bet booking.com njem naudu par sniegtajiem pakalpojumiem?Kursh tad ir atbildiigs par man sabojaato atvaljinajumu.
nu nav gan viņi tāds kā kurpirkt.lv
critical thinker
Es jau nerakstīju ka kurpirkt.lv ir tieši tāds pats kā Booking.com!Kurpirk.lv piedāvā internet veikalu sarakstu bet neatbild par veikalu preču kvalitāti jeb darba laiku! Tāpat arī Booking.com ir starpnieks kurš piedāvā viesnīcu sarakstu bet neatbild par katras viesnīcas darba laiku jeb viesnīcu servisa kvalitāti
vajadzeja atsauksmes vispirms paskatities, pec tam planot atvalinajumu... tas ir jusu problema ka ta sanaca! nevar planot pati, pirciet caur tur firmam :) nekad nebija problemu ar booking (vairak ka 50 viesnicas Eiropa, Krievija un ta talak).
Там чёрным по белому написано, что деньги взимает сам объект размещения, т.е гостиница. Букинг лишь является сайтом-посредником, который передаёт гостиницам всю инфу о кредитных картах, и т.д. Более того там есть функция, чтобы платить на месте, а не заранее (кроме тех, где не возвращают оплату ). Ещё желательно прочитать условия бронирования и отзывы о гостинице. А если частные апартаменты, то самое разумное связаться с хозяином напрямую. Ничего не читают и не узнают, потом ходят жалуются и все им виноваты. Странные люди..