www.sudzibas.lv BoltFood Slikts serviss

BoltFood - Slikts serviss

Bolta Wolta ēdienu piegādātāji pēc pasūtījuma uz restorāniem iet bez somām un piegādā klientam arī bez somas, līdz ar to ēdiens jau atdzisis. Ļoti daudziem kurjeriem uz piegādes brīdi automašīnā atrodas pasažieri, kas ir kategoriski aizliegts. Platformu pārstāvji uz notiekošo nereaģē

N

Комментарии (5)

God Save the Rave 25.06.2025

Šāda s*dzība par Bolt Food ir ļoti pamatota, jo tieši ēdiena kvalitāte un drošība ir viens no galvenajiem klientu sagaidītajiem standartiem. Tavi punkti ir precīzi – un problēmas nopietnas. Lūk, ko vari darīt un kā pastiprināt savu balsi:

Ko darīt šādā situācijā:
1. Nosūti oficiālu s*dzību uz Bolt Food Latvija

Raksti viņiem:

uz e-pastu: [slēpt]@bolt.eu

vai aplikācijas sadaļā “Help” > “Contact Support”

Iekļauj:

Piegādes datumu, laiku, vietu

Kurjera vārdu (ja redzams) vai automašīnas numuru (ja ar auto)

Aprakstu: "Kurjers ieradās bez termopakas, ēdiens bija auksts, transportlīdzeklī atradās pasažieri.”

Pievieno foto (ja ir)

Pieprasi oficiālu atbildi: “Kā jūs risināsiet šo jautājumu?”
2. Ziņo Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)

Ja nesaņem atbildi / viņi ignorē – šī jau ir pārtikas kvalitātes un patērētāja tiesību pārkāpšana. Ziņot vari šeit:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-sudzibas

3. Raksti atsauksmi vairākās vietās:

Google Maps atsauksmēs pie "Bolt Food Latvia"

Facebook grupās par sliktu servisu Latvijā

Trustpilot vai Reitingi.lv

Šāda rīcība sabiedrībā spiež uzņēmumu reaģēt, ja iekšējā sistēma nedarbojas.

God Save the Rave 25.06.2025

Šāda s*dzība par Bolt Food ir ļoti pamatota, jo tieši ēdiena kvalitāte un drošība ir viens no galvenajiem klientu sagaidītajiem standartiem. Tavi punkti ir precīzi – un problēmas nopietnas. Lūk, ko vari darīt un kā pastiprināt savu balsi:

Ko darīt šādā situācijā:
1. Nosūti oficiālu s*dzību uz Bolt Food Latvija

Raksti viņiem:

uz e-pastu: [slēpt]@bolt.eu

vai aplikācijas sadaļā “Help” - “Contact Support”

Iekļauj:

Piegādes datumu, laiku, vietu

Kurjera vārdu (ja redzams) vai automašīnas numuru (ja ar auto)

Aprakstu: "Kurjers ieradās bez termopakas, ēdiens bija auksts, transportlīdzeklī atradās pasažieri.”

Pievieno foto (ja ir)

Pieprasi oficiālu atbildi: “Kā jūs risināsiet šo jautājumu?”

2. Ziņo Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)

Ja nesaņem atbildi / viņi ignorē – šī jau ir pārtikas kvalitātes un patērētāja tiesību pārkāpšana. Ziņot vari šeit:

https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas

3. Raksti atsauksmi vairākās vietās:

Google Maps atsauksmēs pie "Bolt Food Latvia"

Facebook grupās par sliktu servisu Latvijā

Trustpilot vai Reitingi.lv

Šāda rīcība sabiedrībā spiež uzņēmumu reaģēt, ja iekšējā sistēma nedarbojas.

N Notnice 25.06.2025

Paldies,esmu Boltam vairākkārt rakstījis un foto pievienojies bet viņi nereaģē.Ja viņi sāks visus kurjerus bloķēt par kuriem sūdzības tad uz ēdiena piegādi divas dienas rindā vajadzēs gaidīt,nebūs kas ved.

N Notnice 25.06.2025

Vienam grūti cīnīties.Es pats arī esmu kurjers tādēļ to virtuvi nu jau diezgan labi pārzinu.Būtu labi ja kāds gribētu kādu rakstu uzcept,varētu daudz brīnumu salasīt.

krāslavietiss 26.06.2025

Šī brīža realitāte arī tāda būs. Neatmaksājas vest uz adresi un maksāt ceļa izdevumus. Gaidīsiet savus pasūitījumus, kamēr pa ceļam būs ka'ds taksi izsaucis. Viena puse negrib normāli maksāt, otra negrib pa brīvu vadāt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы