РешеноBN Kurši Rīga, Brīvības iela 301. - Slikts serviss

10.06. Ar ģimeni devāmies uz Bn Kurši Zemnieku Ielā 60, Liepājā, lai iegādātos akcijas baseinu. Tā kā izstaigājot veikalu, kāroto preci atrast neizdevās, vērsāmies pēc palīdzības pie darbiniekiem. Viens no darbiniekiem informēja, ka prece ir atlikumā šajā veikalā 2 gab. Pēc ilgstošas meklēšanas preci atrast neizdevās. Darbinieks lūdza mums atstāt savus kontaktus, informējot, ka nākošajā dienā ar mums sazināsies, kad baseins būs atrasts. Nākošajā dienā sazinājās ar mums informējot, ka baseinus atrast neizdevās, esot mistiski pazuduši, jautāju darbiniekam vai preci ir iespējams atsūtīt mums no cita veikala uz ko tika atbildēts, ka iespējams ir un, ka līdz trešdienas vakaram prece tikšot piegādāta mūsu izvēlētajā veikalā un ar mums sazināsies. Līdz šim ziņu nesaņēmusi zvanīju pati, uz ko saņēmu atbildi, ka prece nav piegādāta, nezin kad būs un vai vispār būs. Rodas jautājums kā tas ir iespējams, ka atlikumos prece uzrādās, bet noliktavā šādas preces nav. Kādēļ akcijas bukletā prece tiek piedāvāta, bet to iegādāties nav iespējams? Un kā tas nākas, ka darbinieks mūs informē ar nepatiesu informāciju, ka prece būs un beigās nebūs?

Жалоба успешно разрешена 14.06.2019

Paldies,prece tika piegādāta!

B

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы