www.sudzibas.lv Bloomconcept Pircēju maldināšana

Bloomconcept - Pircēju maldināšana

Veikals bloomconcept veic maldināšanu, uz jautājumu kā atgriezt preci, sakot ka:
“ izpārdošanas preci (omniva par brīvu, atlaides u. C.) nav iespējams atgriezt. To var apmainīt pret citu izmēru/preci vai dāvanu karti attiecīgās preces vērtībā. Šī informācija ir norādīta mūsu veikala lietošanas noteikumos, kā arī instagram highlights ☺️
vai vēlaties mainīt uz kādu citu preci vai dāvanu karti? ”

kas ir pretstatā likumam, atbilde ko saņēmu no ptac vai pārdevējs drīkst neatgriezt naudu par preci, kas iegādāta akcijas laikā, bet likt izvēlēties citu:
“ iepazīstoties ar minēto jūsu e-vēstulē par liegumu izmantot atteikuma tiesības, jo precei bijusi atlaide, paskaidroju, ka šādi noteikumi nav uzskatāmi par atbilstoši ministru kabineta 2014. Gada 20. Maija noteikumiem nr.255 „noteikumi par distances līgumu” (turpmāk – noteikumi nr. 255) , jo tie neparedz tādu atteikuma tiesību izņēmumu, kā preces iegāde cenu samazināšanas pasākumu (akciju, izpārdošanu) laikā. Turklāt distances tirdzniecības tirgū tā ir ierasta prakse, pārdot patērētājiem preces un pakalpojumus dažādu atlaižu pasākumu ietvaros un šādās situācijās patērētājiem nevar tikt liegtas viņu likumīgās atteikuma tiesības. Attiecīgi informēju, ka patērētāju tiesību aizsardzības likums un noteikumi nr.255 paredz, ka gadījumā, ja starp pārdevēju un patērētāju ir noslēgts distances līgums, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un, nepaskaidrojot iemeslu, vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā (izņemot noteikumu 22. Punktā noteiktos izņēmumu gadījumus) . Savukārt patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. Pants paredz, ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības (nosūta atteikuma veidlapu un nelietotu preci) , tad pārdevēja pienākums ir 14 dienu laikā (skaitot no dienas, kad saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma) atmaksāt patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus. Un patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. Panta devītā daļa nosaka, ka patērētājs sedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis patērētāju, ka izmaksas jāsedz patērētājam.
Attiecīgi, ja esat izmantojusi atteikuma tiesības, bet naudu 14 dienu laikā neesat saņēmusi, tad, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā, jums ir tiesības vērsties pēc palīdzības strīda risināšanā Ptac ar oficiālu iesniegumu https://www.ptac.Gov.lv/lv/dokumentu-paraugi. Iesniegumam pievienojiet visu ar lietu saistīto dokumentu kopijas (rēķins/līgums, maksājuma dokumenti, iesniegums komersantam, komersanta atbilde, cita sarakste ar komersantu, ekrānšāviņi, fotogrāfijas utt.) . ”

tā ka ja no veikala bloomconcept vai jebkura cita saņemat atbildi, ka par internetā iegādāto preci jums neatgriezīs naudu un preces piegādes izmaksas, griezieties pie ptac, viņi jums noteikti palīdzēs. Šādi pārdevējs rīkoties nedrīkst. Akcijas laikā iegādātas preces drīkst atgriezt un saņemt atpakaļ samaksāto naudu.

3

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы