Blagavest Tūr - plaša profila šoferi
Blagavest tur sāka darbu 2009 gada 1 janvārī. Decembrī Bauskas rajonā Saulainē uz firmas laukuma stāvēja tikai 3 autobusi, pārējos autobusus atdzina tikai 30 decembrī, kaut gan konkurss bija vinnēts decembra sākumā. Kā var šī firma vinnēt konkursu, ja pat autobusu nebija ar ko braukt?
Sākumā šoferi brauca 4 reisus dienā (550 km) .firma apzināti pārkāpa noteikto stundu likmi.
Darbiniekiem neatmaksā nostrādātās svētku dienas dubultā. šoferi strādā un skaitās darbā 12 - 14 stundas, bet atmaksā tikai 7 stundas. Ceļa zīmes paraksta tikai šoferi, kaut gan jābūt it kā mehāniķa parakstam, kura nav un par autobusu tehnisko stāvukli atbild tikai šoferis. Autobusus remontē tikai tad, ja kaut kas reāli salūzt, autobusiem tehniskās apskates gandrīz nav. Remonta bāzē vairāk tiek remontētas un atrodās svešas mašīnas, ne viss autobusi.
ārstu pārbaudes pirs šoferis izbrauc vispār nav, tā kā šoferi var braukt reibumā. Pats šoferis ir noteicējs vai viņš var braukt reisā vai nē un pats pieraksta, jo neviens tak nepārbauda.
Ja šoferis saka, ka vajag saremontēt autobusu, atbilde ir īsa, viss ir dārgs.
naudu no cilvēkiem šoferi iekasē par biļetēm, bet nododot naudu neviens pat nepārbauda, visa atbildība ir tikai un vienīgi uz šoferu pleciem. Naudu vakarā, kad šoferis ir beidezis darbu ir jāiemet par speciāli taisītu caurumu, kas atrodas otras telpas durvīs. Dokumentus šoferi aizpilda pats, gan kā grāmatvedis, gankā sekretārs, par ko naudu neviens nemaksā, kaut gan solijās maksāt. Tā pat arī par autobusa tīrīšanu - apkopēji arī ir šoferi, bet tīrību gan pārbauda meitenes, un par autobusu tīrību liek atzīmes ( smieklīgi )
Ofisa telpās Saulainē ziemā ir tika auksts, ka skaitot naudu rokas salst, bet vasarā nav ko elpot - viss taču ir tik dārgs.
B Buss šoferi
Комментарии (1)
Nabaga šoferi, tā jau ir ņirgāšanās