Bizzigo.lv - Nekvalitatīvs hostings bizzigo.lv
Izvēlējos Bizzigo hostingu, jo piedāvāja 30 dienas bez maksas. Pa šīm 30 dienām likās vislabakais hostings, jo tehniskas problēmas nebija, klientu atbalsts strādā uzreiz un vārdu sakot viss ideāli.
Pagāja 30 dienas un sāku maksāt, klientu atbalsts atbild arvien retāk un retāk, bet brīvdienās un pa vakariem vispār nekādas reakcijas. Tā vien liekas, ka šajā firmā strādā tikai viens cilvēks, kas ir direktors, klientu atbalsts, miskastes iznesējs un viss pārejais vienā personā. Tas jau liecina par nenopietnu firmu. Tālāk arī sākās tehniskās problēmas, te man saka kaut kāds DDOS uzbrukus, te atkal serveriem parslodze. Nestrādāja tas pakalpojums, labi ja 3 stundas dienā darbojās normāli. Vēlāk sapratu, ka īstenībā arī šis hostings atrodas kaut kur ārzemēs un šai firmai nav neviena servera, tāpēc viņi paši neko nevar problēmu gadījumā izdarīt. Parasti starpnieki.
5 iemesli lai neizvēlētos bizzigo hostingu.
1) pēc 30 bezmaksas izmēģinājuma dienām hostings praktiski nedarbojas
2) nav klientu servisa, kas šim firmas direktoram, klientu atbalstam un visam pārejam ir citas darīšanas un tas ir brīvdienās, vakaros vai pa dienu pusdienu laikā un vēl bieži arī pārējā laikā
3) nestabils un nedrošs hostings, jo hostings ik pa laikam nav pieejams un nav nekāda aizsardzība pret manām Joomla lapām, kuras ik pa laikam itkā hakeri uzlaužot, bet hostingam ir jānodrošina manu lapu drošums
4) nav normālas rezerves kopijas, ja man kaut ko vajag no rezerves kopijām, tad man pašam tās ir jātaisa backup , bet ja neesmu pats uztaisījis, tad tādu nedabūt
5) serveri atrodas ārzemēs un ātrums ar Latviju tāpēc ir slikts, kā arī ja ir problēmas, tad hostings pats tās nevar atrisināt, jo nodarbojas tikai ar starpniecību
ja nevēlaties iegrābties, tad noteikti neizvēlieties šo hostinu
Комментарии (6)
Hostingam nav jānodrošina lapu drošība, jo tas nemaz nav iespējams. Labākajā gadījumā var padarīt hostingu nedaudz drošāku un lapu uzlaušanu (atsevišķiem uzbrukumu veidiem) nedaudz sarežģītāku.
Droši vien maksā kādus 50 santīmus mēnesī, bet gaidi, ka ar tevi 24h/diennaktī kāds ņemsies. Naivi!
Interesanti būtu uzzināt, kas esat par klientu. Varam sniegt atbildi.
1) Pēc 30 dienām nav nekādu izmaiņu kā testa periodā un viss darbojas ierastajā režīmā.
2) Par hostinga maksu, kas ir apmēram EUR 1, 00 mēnesī mēs neatbalstam 24h/7 servisu. Tas arībūtu jāsaprot, ņemot vērā izvēlēto lētāko hostinga komplektu. Ja ir cita veida vienošanās un sadarbība, tad par 24h atbalstu ir jāmaksā cita samaksa.
3) Aizsardzību pret Joomla, Wordpress un pret citu platformu nenodrošinam, ja nav atrunāts savādāk. Joomla platforma, ja viņa nav korekti konfigurēta un nav drošības spraudņi, ir viegli ievainojama. Un Joomla "svaigumu" nodrošina pats klients, ja nav atrunāts papildus pakalpojums - rūpes par klienta platformas drošību ( nejaukt ar hostinga drošību ).
4) Nepareizs apgalvojums. Ir pieejamas 3 veidu rezerves kopijas - ikdienas, nedēļas ( svētdienas - nakts ) un mēneša 1. datuma rezerves kopijas. Ja veic klients lapas pārveidi, tad ieteicams izmantot manuālos backup un lietot tās pēc sirds patikas. Regulārās, mūsu piedāvātās 3 veidu rezerves kopijas domātas ekstra gadījumiem.
5) nemaz neslēpjam, ka hostings atrodas modernā datu centrā Holandē. Ātrums atkarīgs no diennakts stundas un lapas konfigurācijas. Lapas ar nekorektu konfigurāciju, bez gzip, bez cdn un attēlu optimizācijas lādējas, protams, lēnāk...
Piedāvājam visiem interesentiem izmēģināt 30 dienas bez maksas hostingu un pārliecināties par kvalitāti un klientu servisu. Ja arī notiks kas neparedzēts, mēs būsim viegli sasniedzami gan e-pastā un pa tālruni...
Paarbeegu pie shitiem no cita hostinga Area IT, bet pakalpojums taads pats suuds. Viss augstaak uzrakstiitais ir patiesiiba. It iipashi par to sajuutu, ka tas ir viena cilveeka hostings - firmas direktors, serveru krukjiitaajs un apkopeejs vienaa personaa.
Es tikai nezinu kaapeec man prieksh hostinga speciaali buutu jaaoptimizee lapas? Tam ir domaata laba servera konfiguraacija, lai lapas aatraak straadaatu nevis man te serveris jaaveelk ar sav lapu konfiguraaciju.
Ja serveri atrodas tik un taa aarzemees, tad panjemiet Eiropaa un pasaulee atziitu servisu nevis shito lauku kantori, kas pat normaalu support nevar nodroshinaat. Ja firmas iipashniekam, klientu atbalstam un apkopeejai vienaa personaa laukos kartupelji jaastaada, tad no klientu atbalsta ne minjas.
Neiesaku nevienam shkjiest laiku un teereet taas 30 dienas..
Daži nezin ko nozīmē lapas optimizācija ātrākai darbibai. Serveris tikai nodrošina pamatus. Staigāšana no viena pakalpojuma sniedzēja vien liecina, ka kaut kas nav kārtībā ar pašu lapu.
Šo pats lietoju 2 gadus no 2012 līdz 2014 un nebija nekādu problēmu, tehniskais atbalsts tik tiešām bija augstā līmenī, rakstīju pa dienu, no rīta vai naktī, vienmēr atbildēja un darīja visu, lai viss darbotos
Pilnīgi piekrītu, šo hostinga pakalpojuma sniedzēju nevajadzētu izvēlēties. Ļoti neprofesionāla attieksme pret klientiem.