Bite Latvia Home3 - Krāpšana
Mans 2 gadu televīzijas pakalpojuma Līgums ar Bite Home3 beidzās 2023. gada 10. novembrī. Pakalpojums bija ļoti nekvalitatīvs, jo pie mazākajiem sliktiem laika apstākļiem programmas tika pārtrauktas un gaidīju turpinājumu. Nezinu, vai tas bija interneta ( Bite Latvija, interneta kastīti bija jānopērk pašai, Līgums droši bija beztermiņa, jo nebija problēmu pārtraukt), vai televīzijas dēļ. Piekrītot pakalpojumam, vienojos ar vienu personu (internets+televīzija) netiku par kvalitāti brīdināta. Līgumu par pakalpojumu noslēdzu telefoniski bez īpašām pūlēm, pievienojāmies paši, neviens mums nepalīdzēja. Līgumu netiku redzējusi, jo to man neatsūtīja. Tā kā to, kas tur rakstīts nebiju lasījusi. Kad radās problēmas sameklēju standarta Līgumu internetā.
2023.gada 20. oktobrī pieslēdza man internetu un televīziju no kabeļa, lai tas nebūtu tik jūtīgs. 21.10.2023. izbeidzu Līgumu par internetu un noskaidroju, ka televīziju jāatslēdz atsevišķi. Pazvanīju uz ieteikto Nr., pateica lai gaidu atzvanīs. Atzvanīja jau novembrī, centās pierunāt uz citu pakalpojumu, brīdināja, ka man būs jāmaksā vienu mēnesi uz priekšu. Kļuvu neapmierināta, ka laiks tika novilcināts un izbeidzu sarunu. Par novembri arī samaksāju pilnu summu. Janvārī saņēmu rēķinu par pilnu decembri. Rakstīju e-vēstuli, kas par lietu? Vajagot manu pakalpojuma atteikumu ar e- parakstu vai personīgu parakstu. Aizsūtīju ar personīgu parakstu, bet ar to arī nebija gana. Izsūtīju 09.01.2024.pasta zīmogs. Zvanīja 01.02.2024. uzsverot par pašas vainu, par situāciju, jo man bija jāsagaida, kad mani ierakstīs savos datos par radušās situācijas un parāda summas apstiprinājumu. Un tagad tas ir līdz 15.02.2024. Ar lielāko prieku tiku pazemota, ka man ir jāapstiprina tas ar ierakstu.
Tā ir klaja cilvēktiesību pārkāpšana, pakalpojumu iedeva bez nekāda paraksta, Līgumu neatsūtīja pat ne e-pastā. Pakalpojuma cenu mainīja Līguma laikā. Tas viss un daudz kas cits, standarta Līgumā ir atļauts. Visi termiņi, atbildēt uz zvanu un vēstuli tika novilcināti līdz maksimumam. Man tagad jāmaksā par 3 mēnešiem, kad pakalpojums netika izmantots! Tā ir tik milzīga varas izrādīšana. Vai kaut ko mēs arī varam panākt!?
Комментарии (3)
1)Līgumu Tev nosūtīja 100%. Atrast tātad nemāki.
2)Paraksti līguma noslēgšanai nav nepieciešami.
3)Bez klienta ziņas tarifi nevar tikt mainīti(Ja vien līgumā, kuram piekrīti, nav atrunāts pretējais).
Muļķīšiem šādas problēmas būs vienmēr. Vienīgais ko vari mēģināt panāk - neesi muļķe.
Laikam ir muļķīgi atbildēt. Jums ir ļoti foršs priekšvārds, Tevnebuszagt420. Bet atbilde norāda citu, droši varat apzagt visus, kas netiek laikmetam līdz, visus kas vecāki par mani. Arī Jūs apzags, kad zaudēsiet iemaņas izsekot līdzi. Kāpēc tad ar Līguma izbeigšanu tik ļoti jāmocas, ja tas nebūtu radīts ar nolūku? Paldies!
JĀ TĀ VIŅI DARA PA TELEFONU SAKA VIENU, BET REZULTĀTS PAVISAM CITS. KAD TEICU KA VAJAG NOKLAUSĪTIES SARUNAS IERAKSTU. ATBILDE - TAS NAV IESPĒJAMS. UN RĒĶINI TIKAI AUG UN MISTISKI NEAPMAKSĀTI PARĀDI. UN VEL IZKROPĻO UZVĀRDU RĒĶINĀ PAUČA VIETĀ PAUTS. LIELISKI NAV KO TEIKT.