BioLife Baltic SIA - Bojātu preču izplatīšana
Neadekvāta attieksme pret iebildumiem, sakarā ar nekvalitatīvas preces izplatīšanu.
No veikala pārstāvja papilus sūtījums:
Tur ir konkrētais jautājums vai jūs viņu stiepjat jo mums nav stiepšanas koeficientu tabulas ar
kādu spēku viņus jāstiepj , es tik tīko dažus pastiepju neviena nav plīsusi - tāpēc varu iedomāties ar kādu spēku jūs viņus stiepjat - atbildi nesaņemam no jums sanāk jūs izplātas dezinformāciju par ko var saukt pie administratīvas atbildības. Pirmo reizi saskaramies par 10 gadiem kad kāds pārmet mums kaut ko par preces kvalitāti kaut var redzēt ka pats klients negrib atzīt savu vainu un izlabot situāciju. Nevienam prata neienāca ņirgāties par jums , jo esat mūsu klients - gribam saprast problēmu un atrisināt viņu, bet spriežot pēc jums jūs to negribat.
Saņemam atbildi no rūpnīcas, tas kas ir bilde ir stiepšanas rezultāts bet viņi pieņēma
lēmumu lai mēs jums izsniedzam vel vienu paciņu par brīvu, bet viņi vel nezina ka jūs esat
dīvānu eksperts un neatbildējāt mums uz vienkāršo jautājumu bet uzreiz uzrakstījāt
atsauksmi google :)
Jūs prasījāt kāds priekšlikums nu tagad ir tāds - jūs labojat atsauksmi un saņemat jauno
paciņu ka to paziņoja no rūpnīcas un mēs viņus neinformējām ka jūs esat nepieklaigs un
nesagaidot rezultātu darāt kaut ko kas neatbilst patiesībai, vai nu komentārs tik un tā bus
izdzēsts jo jau ir uzrakstīta vēstule ar paskaidrojumu uz Google, ka ari bus nosūtīta šī ari,
kur ir kompromis kuru mums pateica pats ražotais veikt.
Добавить комментарий