LV RU
www.sudzibas.lv Bino.lv Slikts serviss

Bino.lv - Slikts serviss

Problēma tāda pati kā vienā no sūdzībăm, par pagarināšanas maksu...

Taču mani pārsteidz fakts, ka uz manis uzdotajiem jautājumiem pat neatbild un kā "pret sienu"

pievienoju savus jautājumus uz kuriem ir tik nežēlīgi "grūti" atbildēt-

jautājums, maksājot lielāku summu, ātrai izvērtēšanai vai jūs bez manas piekrišanas varat saņemt izziņu no mana darba devēja vai arī šajā situācijā, kad samaksāju vairāk jums to pēkšņi vairs nevajadzēs?

Kādēļ tad aprīlī, maijā un jūnijā netika prasīta šī informācija no darba devēja (lai gan tad valstī bija ārkārtas situācija) ?

Kādēļ man netika apstiprināta atmaksa pa daļām, kad es to lūdzu, vaitad tā nebūtu izdevīgāk jums un man? Varbūt, tomēr ir iespēja vienoties par atmaksas grafiku, protams, saprotu, ka tad būtu jāpiemaksā attiecīgi procenti. Taču šis ir tikai īslaicīgs lūgums, saistībā ar maniem šī brīža izdevumiem.

Varbūt varam vienoties par bankas konta izrakstu, kur redzami mani ienākumi (šis ir līdzvērtīgs dokuments izziņai no darba vietas) ?

Ja, tomēr, nebūs iespējams ar jums vienoties un rast kompromisu un es šo izziņu pieprasīšu, vai man ir 100% garantija, ka šīs kredītsaistības ļausiet pagarināt par mazāko summu?

Tā arī tikai "maļ savu" un atbildes nesniedz...

03.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы