Biļešu Serviss - Negodīga komercprakse
No sirds neiesaku nevienam izmantot SIA “Biļešu serviss” (turpmāk – “BS”) pakalpojumus, maksājot par i-biļetēm “BS” kontā (vai pērkot “BS” kasē), jo gadījumā, ja koncerts/pasākums nenotiek, savu naudu atpakaļ nedabūsiet.Pēdējais, bet, diemžēl, nebūt nav vienīgais piemērs, – divreiz reklamētie, bet nenotikušie “ELO” koncerti š.g. 30. aprīlī un 13. septembrī, par kuriem nauda pircējiem līdz šim nav atdota atpakaļ un diez vai tas notiks, jo ...“BS” interneta veikala lietošanas noteikumu sadaļā “Pasūtījuma atcelšana/Darījuma summas atmaksa” noteikts: “…Biļešu atlīdzināšanu organizē pasākuma organizators vai BIĻEŠU SERVISS pēc attiecīgas vienošanās noslēgšanas ar pasākuma organizatoru”.Saņemt informāciju par vienošanos nav iespējams – uz šo jautājumu “BS” vienkārši neatbild (tika mēģināts sarakstīties gan elektroniski, gan nosūtot ierakstīto vēstuli), bet “BS” sūta pie organizatoriem. Citēju: “aicinām risināt šo naudas atmaksas kārtības jautājumu patstāvīgi, sazinoties ar pasākuma organizatoru: SIA PRIVATE CASE PRODUCTION, Pavel Voroncov +79219449152, Andreas Platonovas +79219657227, +37125674722. ...Kā arī vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka SIA „BIĻEŠU SERVISS” ir biļešu izplatītājs, kas nodrošina biļešu iegādes pakalpojumu, ko šajā gadījumā ir sniedzis pilnā apmērā”. Paldies, “BS”, ka nodrošinājuši šo pakalpojumu pilnā apmērā, par to es savukārt kā “BS” klients samaksāju 1,50 euro, un, neskatoties uz to, ka koncerts tā arī nenotika, pretenziju ne par koncerta organizēšanu, ne par šīs summas atgriešanu man nav.Kas šajā konkrētajā gadījumā attiecas uz organizatoriem, tad, kā noskaidroja “Bez tabu”, tā ir firma, kas reģistrēta LR Uzņēmumu reģistrā 2015.g. aprīlī (ar pamatkapitālu 2 EUR); valdes locekli – ārzemnieki, ar kuriem nav iespējams sazināties, jo norādītajā juridiskajā adresē tādas firmas nav; mobilo telefonu numuri reģistrēti Krievijā, un uz zvaniem neviens neatbild.Neskatoties uz to, ka firma reģistrēta tikai aprīļa sākumā, pirmais ELO koncerts bija ieplānots jau uz 30. aprīli. Koncerts nenotika, bet tas netraucēja “BS” turpināt tirgot ar biļetēm uz nākamo koncertu, kas bija paredzēts 13. septembrī.Secinājums: 1. tā kā “BS” nekādi juridiski neatbild par biļešu atlīdzināšanu, viņiem ir normāla prakse slēgt līgumus ar firmām “viendienītēm” – «BS» to darīja arī iepriekš, un arī turpmāk to darīs; 2. līguma sadaļa “Pasūtījuma atcelšana/Darījuma summas atmaksa” neatbilst pircēja interesēm.Tas viss, manuprāt, liecina par negodīgu komercpraksi. Aicinu visus, kam ir analoģiska veida pretenzijas sakarā ar “BS” darbību, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.P.S. Starp citu, “Biļešu Paradīze” atšķirība no “BS” “uzņemas pilnu atbildību par iegādātajām Pasākuma ieejas biļetēm Pasākuma atcelšanas gadījumā atbilstoši LR likumdošanai un labai komercpraksei”.
Добавить комментарий