Biļešu Serviss - Netiek atdota nauda par nenotikušu un vairākkārt pārceltu koncertu
Man ir 2 biļetes uz 2020. Gada 14. Marta Filipa Kirkorova koncertu arēnā Rīga. Koncerts trīs reizes pārcelts. 2021. Gada 25. Augustā aizpildīju pieteikuma veidlapu par naudas atgriešanu par biļetēm biļešu serviss mājas lapā. Telefoniski tiku informēta, ka nauda tiks atmaksāta uz manis norādīto kontu, tiklīdz valdībā pieņems lēmumu par biļešu kompensāciju. Valdība šādu lēmumu ir pieņēmusi. Šodien (08.10.2021.) zvanot uz biļešu serviss tālruni, atbilde ir, ka jāgaida līdz 31.10.2021. Līdz pārceltajam biļešu atmaksu pieteikšanās beigu termiņa, kaut arī valdība lēma, ka nauda jāatmaksā līdz 2021. G.31. Oktobrim. Pieteikuma veidlapai klāt tika skanētas arī abas biļetes ar kodiem. Man pēc šīsdienas telefonsarunas ir aizdomas, ka biļešu serviss vienkārši savāks man atdodamo naudu, jo biļešu kodi tagad ir viņu rīcībā.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30. Panta 7. Daļā gan ir teikts, ka ".. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā atmaksā patērētājam visas.. Patērētāja samaksātās naudas summas. "
šobrīd nevēlos pievienot biļešu kopijas, jo tad biļešu kodus var izmantot kāds citus, kā arī biļešu serviss rīcībā jau ir manu biļešu kopijas.
Комментарии (2)
Man arī tā pate problēma ar viņiem.
man ari sufurinskogo